Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Krista
er det vanlig å blø neseblod når man er gravid? Jeg har ALDRI i hele mitt liv blødd neseblod men de to siste ukene så har det plutselig fosset ut en dag her og der...
ORIGINAL: Tvilling74
Jeg oxo blødde masse neseblod når jeg gikk gravid..
Tok det opp med legen min og hun sa det var normalt..Jeg kunne begynne å blø uten noen grunn..
Tok det opp med legen min og hun sa det var normalt..Jeg kunne begynne å blø uten noen grunn..
Ja satt bare her og slappa av nå også dryppet det ned på pcen, lite kjekt jeg som aldri går i hvit har på meg hvit topp.[:D] Tenkte kanskje det var litt vanlig. Tusen takk for svarene jenter!
Ja satt bare her og slappa av nå også dryppet det ned på pcen, lite kjekt jeg som aldri går i hvit har på meg hvit topp.[:D] Tenkte kanskje det var litt vanlig. Tusen takk for svarene jenter!
Samme skjedde med meg oxo..Skjønte ikke noenting..
Å en annen gang satt jeg på toget når det plutselig begynte å renne..Å jeg hadde ike noe papir elle rnoe sånt..Å det var stapp fult..Følte meg ikke mye lur da gitt..