neseblod...

x1xKrista

Glad i forumet
er det vanlig å blø neseblod når man er gravid? Jeg har ALDRI i hele mitt liv blødd neseblod men de to siste ukene så har det plutselig fosset ut en dag her og der...

ORIGINAL: Krista

er det vanlig å blø neseblod når man er gravid? Jeg har ALDRI i hele mitt liv blødd neseblod men de to siste ukene så har det plutselig fosset ut en dag her og der...

Jeg aner egentlig ikke om det er normalt eller ikke...
Men jeg har blødd litt "her og der" etter at jeg ble gravid...
(har vel regnet med at det var normalt jeg da...)
Det er jo ikke snakk om store mengder liksom, og vi har jo mer blod i kroppen når vi er gravide, så jeg har ikke bekymret meg så veldig akkurat.

~Maja~

Jeg oxo blødde masse neseblod når jeg gikk gravid..
Tok det opp med legen min og hun sa det var normalt..Jeg kunne begynne å blø uten noen grunn..

ORIGINAL: Tvilling74

Tok det opp med legen min og hun sa det var normalt..Jeg kunne begynne å blø uten noen grunn..

Ja satt bare her og slappa av nå også dryppet det ned på pcen, lite kjekt jeg som aldri går i hvit har på meg hvit topp.[:D] Tenkte kanskje det var litt vanlig. Tusen takk for svarene jenter!

Er normalt og heilt ufarlig :) Er fordi slimhinnene tåler mindre.

Ja satt bare her og slappa av nå også dryppet det ned på pcen, lite kjekt jeg som aldri går i hvit har på meg hvit topp.[:D] Tenkte kanskje det var litt vanlig. Tusen takk for svarene jenter!

Samme skjedde med meg oxo..Skjønte ikke noenting..
Å en annen gang satt jeg på toget når det plutselig begynte å renne..Å jeg hadde ike noe papir elle rnoe sånt..Å det var stapp fult..Følte meg ikke mye lur da gitt..

Samme skjedde med meg oxo..Skjønte ikke noenting..
Å en annen gang satt jeg på toget når det plutselig begynte å renne..Å jeg hadde ike noe papir elle rnoe sånt..Å det var stapp fult..Følte meg ikke mye lur da gitt..

Hadde heller ikke akkurat hjulpet å tatt en "idrettutøver" snyt.. Haha.. spray lakkert. Er litt dumt at det ikke kommer noe varsel lampe eller lyd.. Slipper man å sitte der og smile og tro at alt er helt ok..

Back
Topp