Neseblod på tredje dagen

Panservogn

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2019
Hei dere andre hormonelle.
Noen som har hatt neseblod problemer i forbindelse med svangerskap?
Jeg er sår i nesa/slimhinnene. Så det er visse andre plasser som også er såre nå :(

Jeg blør helt plutselig voldsomt fra nesa altså. Fosser ut bare. Varer 5 til 15 min. Tredje dag på rad nå. Kom ut av dusjen og mens jeg tok håndkle rundt meg så bare rant det ut veldig brått. Hadde ikke rørt nesa i det hele tatt...ingen snyt eller plukking på forhånd altså.

Andre?

Hadde det sånn i begge mine graviditeter :dead:
Veldig slitsomt, men noen blir veldig sensitive når de er gravide..

Sniker fra juli. Hadde de slik med første. Blødde mye neaeblod ut av det blå. Har sett tedensen denne gangen å. Slimhinnen blir litt ekstra ømfintlig som gravid og eg blør lett neseblod til vanlig å..

Så det er en geie ja. Har forøvrig problemer med nesa i perioder ellers også. Men da blør det mer inntenst og lenger enn nå. Var ingen neseblod dag 4. Så kanskje det roer seg igjen. Det er så upraktisk med nese som bare begynner å blø i utide! :happy:

Du kan kjøpe sesamolje nesespray på apoteket, som smører de tørre slimhinnene, samt saltvannsspray som du kan supplere med et par ganger i løpet av dagen. Slitsomt med så mye neseblod:wtf:

Ja, hadde det samme sist gang. Blødde også mer fra tannkjøttet enn vanlig. Enig i rådet over her, olje/saltvann i nesa for å smøre slimhinnene.

Neseblod igjen i dag. I dusjen igjen. Må være noe med damp fra varmtvann? Uansett, takk for tips! Må prøve det

Sniker frå februar. Eg blødde mykje naseblod med mi første. Vi bygde hus då eg var gravid og byggestøv i sensitive slimhinner var ikkje heilt ideelt. Denne gongen har eg kjøpt nesehorn på apoteket for å skylje med saltvatn. Har ikkje blødd og sluppe å være så mykje tett i nasen.

Back
Topp