Nese blod.

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Jeg er tante til en jente som er 7 år. Hun er tynn og lang. Hun er en veldig sjenert jente og velger helt ut hvem hun snakker til og med. Dette er oxå familie medlemer. Dette har jeg tenkt mye på men nå begynner jeg bli litt bekymret da hun har til tider nese blod. Dette kommer når hun anstreng ser blir sint og frustrert.
Noen som har erfaring og vett hva det kan vær?

Noen bare blør neseblod ofte. Min sønn gjør det og samboer. Om det er veldig ofte kan det lønne seg å reise til legen å høre om de kan svi oppe i nesa så man ikke blir så ofte.

som det står over så blør bare noen mer neseblod enn andre. Her blør samboer lett neseblod, det samme gjør ett av barna.

Noen bare blør neseblod ofte. Min sønn gjør det og samboer. Om det er veldig ofte kan det lønne seg å reise til legen å høre om de kan svi oppe i nesa så man ikke blir så ofte.
Flott takk før svar. Lege time skall bestilles.
Kan jeg spør om sønn og samboer blør ved anstrengelse eller om det bare blør helt plutselig?

Kan jeg spør om sønn og samboer blør ved anstrengelse eller om det bare blør helt plutselig?
Ikke meg du spurte, men svarer alikevel. De blør oftere ved stress og anstrengelse enn ikke, men de blør også uavhengig av det.

Stress og anstrengelse er ganske vanlig årsak. De som blør ofte har gjerne skjøre slimhinner/blodårer i nesa, så med litt «trykk» så blør det.
Her er lillegutt livredd for å snyte seg fordi han enkelte ganger begynner å blø av det.
Noen ganger holder det med at han piller seg i nesa bittelitt, også kommer blodet

Stress og anstrengelse er ganske vanlig årsak. De som blør ofte har gjerne skjøre slimhinner/blodårer i nesa, så med litt «trykk» så blør det.
Her er lillegutt livredd for å snyte seg fordi han enkelte ganger begynner å blø av det.
Noen ganger holder det med at han piller seg i nesa bittelitt, også kommer blodet
Takk for svar. Akurat sånn er hun når hun stresser seg opp så renner det blod.

Back
Topp