Nescafe Dolce Gusto Circolo<3

Krølla82

Forumet er livet
Kjøpt oss denne i dag og I LOVE IT. Jeg liker ikke vanlig kaffe,men blandinger med melkeskum digger jeg. Og kakkaoen er drit god! Nam Nam.

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Å, jeg har så lyst på den. Er kapslene dyre? Hva koster maskinen? Smaker latten billig maskin latte, eller skikkelig latte?Mye spørsmål her nå[:D]

Vi kjøpte med 2 pakker med kapsel på elkjøp nå, vet de selges i vanlige matbutikker også og da er de sikkert billigere. kosta 45 kr pr boks hos elkjøp og da var det 8 kapsler sjokolade og 8 med melk eks. Vi kjøpte også caffe latte og jeg syns latten var veldig god jeg.

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Å, jeg har så lyst på den. Er kapslene dyre? Hva koster maskinen? Smaker latten billig maskin latte, eller skikkelig latte?Mye spørsmål her nå[:D]

Maskinen koster under 1300 på Rema..hehe.. Haaar så lyst på..

maskinene koster alt fra 1000-2000..
kapslene 45-49..(da til 8 kopper)

Jeg har Piccolo akkurat nå (veeeldig søt, ser ut som en pingvin[;)])

Utrolig mange gode kaffer der.. Det blir dyrt i lengden.. Syns jeg da.. Men er viiiirkelig kjempeglad i den, eneste er at gjerne alle på besøk vil ha slik kaffe nå, og da blir det dyrt..

Men, jeg er superfornøyd med min hvertfall[:D] (da gjestene begynner å drikke vanlig svart kaffe igjen)
Men vurderer å kjøpe meg den dolce gusto creativa, da den er automatisk [:D]
Fant ut at det var like greit og ikke bruke 2000 på noe som kom til å bli brukt 4-5 ganger og så ferdig, jeg går rett og slett ikke lei[:)]

Godt å høre! har kjøpt denne i julegave til mannen [:)][:)]

Ønsker oss (meg) den til jul[:D]

ORIGINAL: GULLUNGEiVUGGA

Stemmer det at de selger samme på elkjøp som på rema???

Den jeg så på på elkjøp kostet 1800! Tror den heter det samme...på elkjøp gar de prisgaranti....ergo så får man den til samme pris der....[:D]

det kan jo være en annen modell av dolce gusto? men den som diskuteres her, circulo, fant jeg billigst på Lefdal (1495,-) og det skal visst være toppmodellen til dolce gusto..

Noen som har kjøpt kapsler på nettet ? Feks fra utlandet?

Får den som er et hakk mindre til jul...gleeeder meg[:D]

ORIGINAL: ~SannaMor~

maskinene koster alt fra 1000-2000..
kapslene 45-49..(da til 8 kopper)

Jeg har Piccolo akkurat nå (veeeldig søt, ser ut som en pingvin[;)])
Utrolig mange gode kaffer der.. Det blir dyrt i lengden.. Syns jeg da.. Men er viiiirkelig kjempeglad i den, eneste er at gjerne alle på besøk vil ha slik kaffe nå, og da blir det dyrt..

Men, jeg er superfornøyd med min hvertfall[:D] (da gjestene begynner å drikke vanlig svart kaffe igjen)
Men vurderer å kjøpe meg den dolce gusto creativa, da den er automatisk [:D]
Fant ut at det var like greit og ikke bruke 2000 på noe som kom til å bli brukt 4-5 ganger og så ferdig, jeg går rett og slett ikke lei[:)]

Næmmen guud, den var søt! [:D] Også så billig!!! Trodde de maskinene der var rådyre jeg... [8|] Kanskje mulig for normalt dødelige mennesker å skaffe seg en slik og da...

Jeg skal ta med meg min hjem fra jobb i morra [:D] Drikker ikke kaffe, men fikk et super bra tilbud fra leverandøren så kunne ikke si nei[;)]

De koster 900, 1300, og 1800 på elkjøp vertfall. Kaplsene fåes kjøpt på Elkjøp og hos Rema 1000. Koster 45,- begge plasser[:)]

ORIGINAL: ~Tintus~

Er det melkeskummer på den eller må man kjøpe det i tillegg?

Det er egne kapsler med melkeskum i som følger med i pakkene til de kaffetypene som skal ha melkeskum, så nei du trenger ikke egen skummer.[:)]

Back
Topp