NESA!!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Er det flere som sliter veldig med altfor følsom nese??
det blir bare værre og værre her.. Møter jeg på en vond lukt brekker jeg med så mye at jeg neste kaster opp. Å pusse tennene er også en prosess, samme opplegget der også. Litt frustrerende egentlig. !![&:]

jeg har fått mye bedre luktesans i dette svangerskapet. Brekker meg, men ikke så ofte! men forrige svangerskap derimot, da brakk jeg meg og kasta opp av å pusse de bakerste tennene!

Jeg brekker meg uansett hvor jeg pusser.. Det er vel helt normalt men.
Trodde det skulle roe seg men det er vist motsatt. [>:] Skikkelig flaut. Hvis jeg skal på offentlig toalett og det ja. du vet.... lukter litt der, begynner jeg å brekke meg skikkelig. Det er flaut. [:)]

Ja, merker at jeg har bedre luktesans jeg også. Aldri hatt no bra l.sans da, men merker at ting lukter "mer" nå. Det verste er når samboern har røyka..og det lukter sur røyk...klarer nesten ikke at han klemmer meg engang..må holde pusten nesten [:'(]

vet ikke om luktesansen min er så mye bedre, men jeg merker at det er mye mat som ikke frister lenger...[&:] blandt annet grillet koteletter og biff...

Joda luktesansen er bedre og jeg reagerer med kvalme og brekninger på ulike lukter. Sterkt parfymerte damer får meg til å henge over doskålen[:)]. Tannpuss er også et problem, jeg etterlyste jo tannkrem UTEN peppermyntesmak/lukt tidlig i svangerskapet, men klarte jeg å finne det? Nupp!!!! Heldigvis går det bedre nå. Kvalmen er nesten borte og jeg føler meg egentlig i storform[:D]

Min luktesans er mye bedre!! Samboern vill ta meg med på jakt, för vi varken har eller behöver en jakthund då jag har denne luktesansen [:D]

Back
Topp