Nervos...

Det var som

Elsker forumet
Venter paa time til ny ultralyd... Vet ikke helt hvorfor jeg er saa nervos, men klarer ikke riste av meg folelsen om at noe er galt!!! Helt forferdelig aa vaere alene om dette naa!!!

Skjønner hva du mener med det,men du er ikke alene- du har jo alle oss!!!
Alt er sikkert i sin skjønneste orden!! Lykke til [:D]

Ville legen sånn plutselig ha deg inn på ny ul???
Noen grunn??

Lykke til

Hvorfor skal du til ny UL?? Og det går helt sikkert bra!!! Skjønner det er ille å være alene om det (uten faren), men du har helt sikkert nære venner og familie som bryr seg!! Kanskje noen av dem kan være med på Ul så du slipper gå alene??

Jeg spurte legen nettopp fordi jeg er saa nervos, han gikk med paa det for ogsaa aa se hva de sier om termin da... Legen og jordmor er uenige med 3 uker forskjell... Han sendte rekvisisjon(?) i romjula saa naa venter jeg paa time fra sykehuset... Uff, sitter med en ekkel folelse!!!

Det går så bra skal du se. Da har jo vært før og nå vil du bare se en enda større baby [:D]

Åja.. skjønner det er ekkelt, men det går helt sikkert fint... Er oppi noe av det samme, for legen og jordmor nekter å tro på den seine terminen jeg fikk på UL, men sannsynligvis er det bare at barnet er litt lite. Håper det samme gjelder for deg. Uansett er det jo kjempefint at du får ny UL, da ser du sikkert også at alt er som det skal! Lykke til uansett!!

Haaper det, mulig jeg faar en forklaring paa hvorfor jeg har sa SINNSYKT vondt i ribbena...? Om jordmor har rett har jeg termin 11.mars, om legen har rett er termin 17.februar... Brrrrrr.....

ka trur du sjølv da??

Men har du inga formeining om kor tid egenterminen er? Eg ville nå ha stolt på ul terminen,de måle jo tross alt str på babyen og det skal nå noke til å bomme,men den kan jo justeres undervegs for som vi veit er jo vi ulike av vekst!![;)]
Trur ikkje du skal kvi deg,eg hadde mange ul heilt framtil termin,seinast ein mnd før termin,legen trudde på at eg hadde tvilling for livmora var så stor men der ti\ok han feil gitt!!! Heldigvis!!!!![:D]

Takker for alle svar! Hjelper aa lufte bekymringene litt!!!

Er veldig fornoyd med legen min, har hatt han siden jeg var liten, og han vet jeg ikke komer om ikke det virkelig er noe... Er bare redd for aa bli an saann over nervos mor som kommer i hytt og banan, for den minste lille ting...

Back
Topp