Nervevrak!

Scrunchy

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Sommerfuglene 2017
Kjenner jeg er en smule nervøs akkurat nå. :-( Har vært i kjempefin form i hele dag, ikke merket noe omtrent. Men utover kvelden har jeg begynt å få vondt i magen og korsryggen, og nå kom det bittelitt brun utflod. :-( Vet at det ikke nødvendigvis betyr at det går galt, men blir jo urolig, da. Er 7+5 i dag og har aldri hatt brun utflod tidligere. Prøver å trøste meg med at jeg skulle fått TR om et par dager om jeg ikke hadde vært gravid, men hjelper ikke stort. :-( Ville vært veldig tungt å miste nå, spesielt siden bestemors begravelse var i dag.

Uff, håper det er uskyldig.... Kanskje du har vært litt stresset pga begravelsen, og at det bare er en liten fysisk reaksjon? Uten at det er farlig...

Krysser fingrene for at det er helt uskyldig! Høres ut som du har hatt en tøff dag, det kan vel kanskje ha noe å si? Jeg kan ikke så mye om sånt, men krysser fingrene for at det er helt uskyldig og at den lille blir boende i magen din til november!

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff, skjønner om du blir nervød - det hadde jeg også blitt.
Om du fortsatt er like urolig på mandag, ville jeg ringt legen og fått henvisning til UL. Det er vel det eneste som kan hjelpe på å få roet deg litt, tror jeg. Mange opplever små blødninger tidlig i sv.skapet uten at det er farlig, men jeg ville nok ha kontaktet lege for sikkerhetsskyld på mandag. Men slik er jeg. Liker helst å vite :)

Prøv å kos deg så mye du kan i helgen, til tross for dette.
Klem.

Det er nok ingenting å bekymre seg over. Har heldigvis ikke kommet noe mer i etterkant, og selv om jeg er i god form så har jeg da noen symptomer fortsatt. :-) Men takk for støtten! Hjelper å ha noen å skrive med når man blir urolig, som forstår situasjonen. :-) Også er jeg veldig heldig som har en så god kjæreste, som jeg kan dele bekymringene mine med. Alt blir lettere når man er to! <3

Det er nok ingenting å bekymre seg over. Har heldigvis ikke kommet noe mer i etterkant, og selv om jeg er i god form så har jeg da noen symptomer fortsatt. :) Men takk for støtten! Hjelper å ha noen å skrive med når man blir urolig, som forstår situasjonen. :) Også er jeg veldig heldig som har en så god kjæreste, som jeg kan dele bekymringene mine med. Alt blir lettere når man er to! <3
Godt å høre Aspie :)

Hvordan går det med deg i dag? :)

Hvordan går det med deg i dag? :)

Har ikke kommet mer brun utflod, så det er da noe. :-) Men blir litt urolig over at jeg er i så godt form. Er fortsatt litt ekstra trøtt og sulten, og puppene er ømme, men er ikke i nærheten av hva det har vært. :-/ Sikkert ikke noe å bekymre seg over, men blir jo litt urolig, da. Redd for at noe skal være galt.

Back
Topp