Nervevrak

Jaybird

Gift med forumet
Jeg har bestemt at jeg skal være rolig og ubekymret denne gangen. Har nå mista to ganger, så orker ikke tenke på at jeg kan komme lenger enn til 8.uke denne gang heller. Men ting blir jo ikke som man vil! Hver minste lille vondte i magen gjør at jeg har lyst til å ringe ambulansen[:D].

Gleder meg ikke akkurat over denne graviditeten fra før av heller. Det tørr jeg ikke. Er realist, smiler litt for meg selv. Men er ikke glad. Heller lettere deprimert og irritert over at jeg nesten får panikk hver gang det stikker litt. Gaaaaah

Måtte bare ha en utblåsning. har en sambo som ikke sier stort, og sitter å spiller play station nå... Så da bruker jeg dere fantastiske januaringer!!!!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Ja, var det jeg også tenkte. Å være positiv. Men istedet havner jeg litt mer på likegyldig-siden. Lurer på om man kan få svangerskapsdepresjon så tidlig^_^. Sikkert ikke. hoho

Skjønner hva du tenker..
Mista i uke 8 sist jeg å.. Så er litt sånn jaja.... men håper jo virkelig det går rett vei!

Ja. Jeg krysser alt jeg har som kan krysses[:D] Og spesiellt beina! Sambo får ikke komme inn og spira får ikke komme ut! Spira har husarrest i 9mnd! Sambo har utearrest til uke 12=P

Ikke du asså? hehe. Bra han er varsom da. Men ikke overspent håper jeg? Sånn i forhold til dine ønsker?=P

Jeg er som skrevet i overskriften nervevrak. Så her blir det it no kos på en stund. hehe. Kan vel hende jeg må bryte det før 12.uke. Hvis ikke så går vel han på veggen her[:D]. Kan ikke være såååå slem=)

Jeg skjønner deg veldig godt. Du har jo mistet og er redd det skal skje igjen. Men du får prøve og ta små steg og se etter små ting som kan glede deg[:)] Kanskje symptomer som du ikke hadde når du mistet de to andre gangene osv osv[:)] Alle gode ting er tre[;)]

Og når det kommer til sex så trenger ikke du ha samleie for at han skal ha det bra[;)]

Ja, symptomer har jeg nok av i forholt til de andre gangene. Faktisk sitter jeg og gråter av posten din, prøverpånummer3. Må let litt av meg selv.

Er så flott å ha sånne fantastiske damer som dere her! Så kan man få ut litt av det som bygger seg opp!
*snufssnufs*[:)]

ORIGINAL: Jaybird

Ja, symptomer har jeg nok av i forholt til de andre gangene. Faktisk sitter jeg og gråter av posten din, prøverpånummer3. Må let litt av meg selv.

Er så flott å ha sånne fantastiske damer som dere her! Så kan man få ut litt av det som bygger seg opp!
*snufssnufs*[:)]

Oi, håper at du gråt for at jeg sa noe støttende[8|][8D][:D] Ble litt bekymret der jeg[8D] Men ja, det er derfor vi er her[:)] Vi skal være god støtte disse månedene. Og tro meg når jeg sier at du kommer til å være med oss hele svangerskapet[:)] Som du sier så har du mange symptomer som du ikke har kjent før og det er et suuuuper godt tegn[:)]

Ja, gråt fordi du skrev støttende=) hihi.[:)]

Puh, så bra[:)] Og jeg håper at det var til hjelp slik at du klarte å tenke positivt og skjønner at det er veldig gode muligheter for at det vil gå bra denne gangen[:)] Du er veldig heldig som har symptomer så tidlig i svangerskapet[:)]

Ja, Får ta meg sammen! Må nyte det!

Flott dame du prøverpånummer3, takk for oppmuntringen. Mine hormonforstyrrelser forteller meg at jeg er litt forelsket i deg, men det er vel mer fordi du er snill og god=) Takk for at du lekte hobbypsykolog[:)]

ORIGINAL: Jaybird

Ja, Får ta meg sammen! Må nyte det!

Flott dame du prøverpånummer3, takk for oppmuntringen. Mine hormonforstyrrelser forteller meg at jeg er litt forelsket i deg, men det er vel mer fordi du er snill og god=) Takk for at du lekte hobbypsykolog[:)]

Hihi... og nå får du meg til å gråte her[:(][:D] Tusen takk for fine ord Jaybird[:)] Og jeg har ingen problem i at du blir forelsket i meg eller at jeg leker hobbypsykolog[8D][:D] Hehe... så det er bare til å gi beskjed når det er noe så skal jeg gjøre mitt beste[:)]

Sniker litt jeg jenter.. [X(]

Skjønner deg veldig godt Jay ! Nå har jeg kun mistet 1 gang, såpass tidlig at det kunne like gjerne vært mensen noen dager forsinket, men de dagene var så fæle ! Jeg var fullstendig nervevrak, helt ødelagt ! Livredd, dårlig magefølelse (som stemte), leste side opp og side ned om alt mulig rart på nettet..

Jeg husker meget godt ifra forrige graviditet at alt på nett skremte livskiten utav meg.. Å dum som jeg er, så sitter jeg her igjen. Men nå skal jeg ta meg sjøl skikkelig i nakken, så fort jeg får spire igjen, så legger jeg inn forbud mot alt som har med baby å gjøre på nett og ellers, frem til uke 12 !

Jeg var livredd i hele forrige svangerskap, såpass at jeg gråt meg til å bli satt igang en dag før termin fordi jeg var redd lille gutten min skulle dø i magen. KUN pga alt jeg hadde lest ! Men jeg var såpass redd at jeg blei deprimert, fikk angst, klarte ikke nyte noenting !

Jeg vet, at jeg komme til å være redd selvom jeg ikke sitter på nett, fordi jeg vet så mye allerede.. Men etter jeg mista lille spira her om dagen, så har jeg bestemt meg for at jeg bare skal late som ingenting, ikke teste før lenge etter IKM, heller gå å "vente" på tanta, ta livet med ro, slappe av, å ta ting som det kommer. Alt har en mening..

Dette er kanskje lett for meg å si nå, sitter vel sikkert her som en psykisk syk person å dunker hue i veggen når jeg blir gravid igjen, men men.. For noen så er det en stor påkjennelse å være gravid. Å vite at det skjer noe inne i kroppen din du ikke har kontroll over.. Det er det jeg er mest redd for. Null kontroll. Å jeg klarer ikke å brette tankene mine rundt hva som skjer, for det er faktisk et mirakel. Det er så store spørsmål.. Hvis jeg først begynner å tenke på hva som skjer inni i kroppen min, så føles det ut som om hode skal eksplodere ! Å jeg klarer ikke uttrykke meg riktig til noen, så de forstår hvor vondt jeg faktisk har det, å hvor jævli det er å ha såpass angst !

Dette ble veldig langt, å aner ikke om det er slik du føler det, men jeg forstår deg iallefall..
Spira di skal klamre seg fast ! Vent å se [;)]

Forstår deg godt...[&:] Mistet selv i uke 10 og siden jeg nærmer meg er jeg helt vrak..ikke det at jeg ikke har vært det siden jeg fann ut at jeg var gravid igjen..[:-] Prøver å fortelle meg selv og samboer prøver å fortelle meg at alt går bra denne gangen!! Men likevel ligger angsten der...[:o] Var på UL på fredsg og såg et bankende hjerte og alt såg bare bra ut!![:)] Puster litt ut...men klarer nok ikke slappe av før eg er over 12 uker tror jeg.. Gleder meg til å nyte svangerskapet!! [:)] Har bare sååå lyst det skal gå bra denne gangen! Det viktigste er å prøve å tenke positivt! [:)] Å glede seg over små ting, som at du er kommet en uke lengre..at du har symptomer osv... Masse lykke til! [:)] Det går nok bra skal du se! [:)]

Dere er så flotte asså!

Aemde, jeg så at du skrev på fs. Fikk så vondt av deg. Hadde jo akkurat gått ut derifra. Er helt jævelig å miste, spesiellt første gangen. Sliter fortsatt med den, og det var i november. Andre gangen var faktisk ikke like ille. Nå er det faktisk mer skummelt å kommer seg gjennom svangerskapet enn å miste. Rart det der. Men det er jo det jeg forventer etter 2.

Er skikkelig kjipt av meg å skrive sånne ting på et terminforum, hvor folk er redde fra før. Men noen må man få det ut til. Og jentene her er jo helt fantastiske. Er ikke redd for å miste. Men er ikke glad for at jeg er gravid. Er så likegyldig som det går ann. Gaaaah!
Jeg håper at du snart igjen får en spire, og at når du finner ut så er du godt på vei inn i 1.tri!!! Er sikkert lurt å ta en pause fra nett og sånn i forhold til baby. Men tror jeg hadde gått på veggene om jeg ikke kunne være på bv!

Sinna; Så flott at du har fått se hjertet<3 Er en deilig følelse. Bare slapp av og fyll deg selv med positivitet. DENNE GANGEN GÅR DET!!!!

Tusen takk prøverpånr3! Fine damen!!!!!!

Back
Topp