nervevrak *oppdatering*

daisy88

Betatt av forumet
vel, det positive ved hele timen hos gyn er at jeg 90% sikkert er gravid[:D]

negativt er at jeg tydeligvis ikke har den minste kontroll over syklusene min[8D]

innvendig ul så gyn en slimpropp/hinne eller hva det nå heter, gyn sa det var 3 muligheter her, enten el (noe den var for stor og for tykk til å være) tidlig SA (noe den var for tykk til å være) eller tidlig svangerskap noe hun trodde var veldig sannsynlig i forhold til tester, symptomer o.l[:D]

tok hcg stigningsprøve som jeg får svar på imorgen, og skal ta en ny om to dager[:D]

tør ikke juble ennå, men dette ser veeeldig bra ut tror jeg[:D]

hva mener dere??[;)]

ps: foreløpig termin er nå 22. februar[:D]

Høres lovende ut dette [:)] Blir spennende å høre hva hcg-nivået ligger på da [:)]

Hvisker stille å rolig, Gratulerer jeg [;)] Samme hadde jeg når jeg var hos ul første gang. 21 mai..

håper spiren sitter !!

Krysser fingrene for bra HCG stigning! [:D][:D]

ORIGINAL: wiccania

håper spiren sitter !!

ORIGINAL: SunShin

Krysser fingrene for bra HCG stigning! [:D][:D]

Signerer:)

vell, sniker meg ut igjen....

negativ test på sykehuset, ingen hcg-stigning SA nr 4 stiller seg i kø.... venter bare på blødningene nå[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

blir sendt tilbake til UNN for videre utredning med nekt til graviditet framtil jeg har vært der......[:(][:(][:(]

masse lykke til til dere andre, kos dere masse med svangerskapene[:D][:D]

uff så leit.. [:(] håper du får skikkelig utredning nå så de finner ut hvorfor det går galt hver gang!
masse lykke til videre, ta vare på hverandre.
*klemmepå*

det var leit å lese[&o][:(]
får håpe dere finner ut hva som gjør at dette skjer hele tiden, og at du snart får en spire som sitter fast i 9 mnd.
masse masse lykke til og en klem til deg

Nei så trist [:(][:(] Håper de finner årsaken til at det går galt gang på gang!
Masse lykke til fremover! Klem

nå må du få hjelp slik at de finner ut hvorfor du mister, uff føler med deg 4 sa, er alt for mye.
ta godt vare på hverandre og krev god oppfølging.

trøste klem sendes

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Høres lovende ut dette [:)] Blir spennende å høre hva hcg-nivået ligger på da [:)]

Det var trist å høre [:(] håper du får skikkelig utredning nå! Lykke til videre! Klem til deg [:)]

litt sen tilbakemelding mye og tenkte på med butikkavviklingen osv.... tusen takk for alle gode svar, det varmer skikkelig.... ja, satser på at dem gjør noe fornuftig på UNN nå, merker det sliter på meg alle forhåpningene også går det galt......[:(][:(][:(]

men nå skal vi bare tenke på hverandre en stund og legge babyplaner på hylla en stund, greier ikke flere skuffelser kjenner jeg-.....

som sagt tidligere masse lykke til til dere, kos dere masse, dere er helt herlige snupper[:D][:D]

Så utrolig trist...

Lykke til videre.

Så trist å høre, du får ha masse lykke te videre.

Det var leit å høre!!

Ønsker dere masse lykke til, ta godt vare på hverandre nå!

ORIGINAL: Livva81

Så trist å høre, du får ha masse lykke te videre.

[&o]

Back
Topp