Nervesammenbrudd - Lav HCG *oppdatert*

santana

Betatt av forumet
Jeg målte HCG verdiene mine igår, var da 4+5 og hadde kun HCG på 68 (!) Er livredd for en ny exu. Blir faktisk helt uvel av å tenke på det. Skal ta ny HCG i morgen, men føler alt håp er ute med så lave verdier :sad010Noen som har erfaringer med lave verdier og vil dele deres synspunkt/tanker? Ved mine tre tidligere exu har testene vært svake og brukt lang tid på komme seg i styrke, jeg fikk ikke positive tester før etter IKM og spottet og blødde. Denne gangen føler jeg testene har økt i styrke slik de skal og jeg har ikke hatt noe tegn til blod, digital med ukesindikator slo ut før IKM. Men med så lave verdier hjelper jo ikke det...:(

Skjermbilde 2016-02-02 kl. 17.42.30.png

Jeg vet dessverre ikke :(
Krysser fingrene for deg!

Da har jeg fått svar på blodprøve nr. 2 og det var som jeg fryktet. HCG har halvert seg fra 68 på mandag til 38 på onsdag. Føler meg helt tom.. Men har fortsatt ikke noe tegn til blødning så skal ringe gyn når de åpner om 10 min og høre hva jeg skal gjøre.

Jeg kan ikke tro at dette skjer, jeg har nesten konstant gått gravid i første trimester fra april 2014 til nå, dette er 9.gangen på rad jeg mister + to SA da jeg var yngre. Det blir 11 ganger totalt. Jeg er helt utslitt..

Da har jeg fått svar på blodprøve nr. 2 og det var som jeg fryktet. HCG har halvert seg fra 68 på mandag til 38 på onsdag. Føler meg helt tom.. Men har fortsatt ikke noe tegn til blødning så skal ringe gyn når de åpner om 10 min og høre hva jeg skal gjøre.

Jeg kan ikke tro at dette skjer, jeg har nesten konstant gått gravid i første trimester fra april 2014 til nå, dette er 9.gangen på rad jeg mister + to SA da jeg var yngre. Det blir 11 ganger totalt. Jeg er helt utslitt..
Å nei så utrolig trist å høre! :( Det er helt grusomt å miste så mange ganger, men ikke gi opp. Masse lykke til videre :)

Huff så kjedelig :( Samtidig som du er hos legen så be om utredning vis du ikke har gjort det :) kanskje du får litt medisiner neste gang som kan hjelpe deg å fullføre :) lykke til videre å mange varme klemmer sendes din vei :)

Jeg er 5+6 og har målt verdi denne uka. Mandag var den 6000 og i går 13017. sist svangerskap var hcgen min veldig lav til uke 6, så skøyt den i været. masse lykke til❤

Huff så kjedelig :( Samtidig som du er hos legen så be om utredning vis du ikke har gjort det :) kanskje du får litt medisiner neste gang som kan hjelpe deg å fullføre :) lykke til videre å mange varme klemmer sendes din vei :)

Vi var midt i utredningen da jeg testet positivt. Sendte søknad om IVF i august så den delen er på en måte igang. Har også fått blodfortynnende og progesteron denne gangen. Men har hatt tre exu slik at jeg har igjen kun en eggleder, og den er det et operasjonsarr i. Er redd det er der det går galt nå, at spiren setter seg fast i arret. Men tusen takk for varme ord.

Jeg er 5+6 og har målt verdi denne uka. Mandag var den 6000 og i går 13017. sist svangerskap var hcgen min veldig lav til uke 6, så skøyt den i været. masse lykke til❤

Ja, men nå har den jo halvert seg så da tenker jeg at embryoet er dødt.. Hvilke verdier hadde du i uke 6 sist?

Så ikke innlegget om at den hadde synket. Da er det værre. At den synker er jo dessverre, et aldri godt tegn. Huff.

Vet legene hvorfor du mister eller har en mistanke? De burde jo gitt deg veldig tett oppfølging/utreding og medisiner.

Så ikke innlegget om at den hadde synket. Da er det værre. At den synker er jo dessverre, et aldri godt tegn. Huff.

Vet legene hvorfor du mister eller har en mistanke? De burde jo gitt deg veldig tett oppfølging/utreding og medisiner.

Nei, de vet ikke. De trodde det var tette eggledere først, men nå har jeg hatt en god del SA også, derfor igang med utredining på nytt. Men den var vi jo som sagt midt oppe i da jeg nå ble gravid igjen nå, så har ikke fått tatt alle prøvene da hcg kan påvirke resultatet, har derfor heller ikke svar på hva som kan være galt. Har rimelig god oppfølging, men det ser ikke ut til å funke likevel dessverre :(

Så ufattelig trist! Du har en tøff reise bak deg med mange skuffelser. Skjønner godt at du er utslitt :( prøv å hold motet oppe og ikke gi opp håpet:) sender deg mange lykketil ønsker og gode tanker ❤

Stakkars deg :( får vondt inni meg..
Mistet 5 ganger på rad før jeg fikk sønnen min i 2010.. Da tok vi en pause på prøvingen i 2 Mnd.. Så gikk det. Gi gjerne kroppen en pause? Vet ikke hva mer jeg kan si. Lykke til <3

Uff, så trist å høre :( Sender deg en klem og styrke til å fortsette :Heartred

Back
Topp