Nerver for ultralyd igjen

Lillemy0894

Forelsket i forumet
MayDay2021
Jeg føler nervene sitter utenpå kroppen for tiden. Etter en MA og en SA er jeg nå livredd for neste ultralyd som er på Onsdag. Har kjempevonde pupper og økt matlyst og trøtt hele tiden, bortsett fra det er alt helt fint. Det stresser meg som fy at jeg ikke er kvalm, og var ikke det sist da jeg hadde MA. Er det noen der ute med solskinnshistorier? Er sjansen stor for 2 ma’er? Jeg er helt frisk og det er gubbeluren også :Heartred

Jeg er ikke kvalm foreløpig (5+4) og moren min var ikke kvalm i noen av sine svangerskap, så jeg tror det med kvalmen kan variere kjempemye! Du har jo ømme pupper og trøtthet så det er jo ikke slik at du ikke har noen symptom. Tipper det vil gå helt fint jeg! ❤️

Jeg føler nervene sitter utenpå kroppen for tiden. Etter en MA og en SA er jeg nå livredd for neste ultralyd som er på Onsdag. Har kjempevonde pupper og økt matlyst og trøtt hele tiden, bortsett fra det er alt helt fint. Det stresser meg som fy at jeg ikke er kvalm, og var ikke det sist da jeg hadde MA. Er det noen der ute med solskinnshistorier? Er sjansen stor for 2 ma’er? Jeg er helt frisk og det er gubbeluren også :Heartred
Jeg føler med deg, jeg var og kjempenervøs før TUL forrige uke. Forestilte meg alt galt. Men å se det lille hjertet slå gjør alt verdt det :Heartred Prøv å holde ut til onsdag uten å dra deg selv for mye ned, og feire når du er ferdig og har fått sett din lille dine:Heartred

Jeg var ikke kvalm i forrige svangerskap, men var trøtt og hadde ømme pupper som du. Denne gangen er jeg kvalm og trøtt, men ikke så ømme pupper som sist, så da bekymrer jeg meg for det :p det er veldig mye større sjanse for at det går bra enn at det ikke gjør det ❤️

Jeg skjønner godt hvordan du har det. Jeg klarer ikke helt å glede meg så mye over dette svangerskapet pga MA i april. Jeg må vente til uke 8-9 før jeg får tul ( altså ca 3 uker til). Føler det er en hel evighet til. Men må bare håpe å satse på at alt er bra frem til da. Sjansen for 2 MA på rad er så liten sa legen min at det skulle jeg ikke tenke på. Sender over masse gode tanker å ønske om at alt går bra

Føler med deg! Er også spesielt bekymret nå siden vi mistet i MA i uke 10 sist...Er ikke noe morsomt i det hele tatt å gå å vente på å få bekreftet liv støtt og stadig :oops:
Jeg er 7+0 nå og begynner å kjenne behov for ul, så det skal vi ha neste uke tenker jeg.. Hvor langt på vei er du?
Min søster har forøvrig 3 barn og var ikke kvalm med noen av dem, så det trenger du ikke å være bekymret for :Heartred

Tusen takk for oppmuntrende ord, alle sammen:Heartred
Håper at dette går veien for alle, og at vi skal slippe flere MA’er :Heartred

Jeg var faktisk ikke kvalm i det heletatt med guttene, men nå er jeg uggen hele tia....! Men etter en rekke ma og sa er jeg livredd for at det ikke skal være liv på TUL på mandag...! Ingenting som tilsier det men sååå skummelt...!

Back
Topp