nervepirrende

x1xiza

Glad i forumet
var til gyn. idag...50/50 sjangs for at eg er gravid...skulle hatt mensen 23.juli ca...hatt mangen symptom, men testen hos fastlegen 1.aug. var negativ, så eg trodde noke var galt, men det var det iallefall ikkje[:)] gynokologen sa at blodprøver er det eineste ein kan stole 100% på.
så me krysser fingrer her no!! han sa livmora mi var litt utvida, og at enten så fekk eg mensen no, eller så var det starten på svangerskapet...det er så spennende at det blir fælt å vente[&:] får svar på torsdag el. fredag..

oj så spennende da... Tok han blodprøver av deg som du får svar på da da? Jeg skulle hatt mensen 6 juli jeg... Begynner å bli lenge siden det... Har vondt nederst i magen nå så begynner å bli redd for at noe er galt. Fastlegen min er en times kjøretur herifra, så har ikke lyst dra til han enda.....

Jeg ønsker deg i hvert fall lykke til ..... Håpe på det beste.

Lykke til, både Trine82 og Iza[:D]

Åh så spennende!!! Krysser fingrene!!!

takk
60 dager over..det var lenge ja..brukt noke prevansjon som har gjordt at syklusen er i ulage? det kan jo vera mykje som utsetter mensen, men eg ville gått til gynokolog viss eg var deg..lykke til iallefall[:)]
ja det blei tatt blodprøver :) tviler litt, men HÅPER veldig!

brukte P-piller... i 5 år. Slutta 1 mai.. hadde mens 1 mai og 14 mai, og 8 juni.... Etter det var det stopp gitt... Er lei... Skal dra til legen om den ikke kommer innen enda en måned... Kan jo være den har hoppa over en gang.. Den måå vel komme en gang...

uansett så er det iallefall godt å ha vert gjenom utredinga og veit at alt er som det skal med både meg og min mann[:)] eg har litt antyding til små syster på eggstokkene, men det skal gå heilt fint det. så viss ikkje eg er det så får me prøve igjen [:D] min mann jobber offshore, så ikkje alltid det klaffer, har prøvd litt i 1 år ca..
[:D]

gynokolgen tar jo innvendig ultralyd og kan sjå kan som evt. har stoppet mensen, og kan sjå om den evt er på vei eller ikkje...
eg hadde ikkje "problem" då eg slutta på pilla, men det er over 3 år sida eg slutta då.

Jeg vet om flere som har gått lenge og ventet på mensen etter p-pilleslutt. Det lengste jeg har hørt er 1 år. Det tar en stund før kroppen er i normalt gjenge igjen etter p-piller. Selv gikk jeg lenge med varierende perioder. Over 50 dager flere ganger..

I alle fall lykke til begge to!![:)]

så han kan se det ja.. Det visste jeg ikke.. Kan visst få noe hormoner som setter det igang også.. Skal reise om det ikke skjer noe ut august..... Lover hehe... Kjennes ut som tanta skal komme, men det har jeg jo sagt en måned snart...

ja eg også har hørt at pilla utsetter ofte sykluser. eg fekk mensen som eg skulle etter at eg slutta på pilla eg.

det som er denne månaden er at eg sku hatt mensen 21.juli...og har vert uvel i kroppen og kvalm, springer på do heile tida osv..men hos legen var testen negativ 1.august, så derfor eg vart litt bekymra, men gyn. seier at dei stoler aldri på urinprøver lengre, blodprøver er det sikkreste. og han meinte at kanskje eg var i starten av eit svangerskap..eller at mensen er rett rundt hjørna, for han såg at livmora mi var utvida, det skjer evt. rett før mensen, eller i starten av svangerskapet..då tar jo livmora "tilbake" blodet som ligg der, som ein slags næring..merkelig det der[:)]

takk for det [:)] krysser fingrene for deg også [:)]

Når får du svar på blodprøva?

Snakkes forresten når jeg kommer hjem fra jobben. Snakkes på MSN...

Back
Topp