Nervepirrende toalettbesøk

Hilla

Gift med forumet
Septembergull'17
Sensommerbarna 2019
Flere som kjenner på at det er litt nervepirrende å gå på do? Er liksom redd for at boblen av lykke skal sprekke fordi det pluselig viser seg at mensmurringene jeg kjenner på hele tiden skal vise seg og være nettopp mensen. #trordetikkeheltenda

Ja, traumatisert etter en god uke med julenisse-dopapir

Nå måtte jeg le litt, hehe. Litt ugunstig toalettpapir i en nervepirrende tid, haha pakk det bort! :)

Jeg har faktisk ikke tenkt over det ennå. Men forrige gang var dobesøk uutholdelig. Men det var rett etter en SA så hdde det veldig friskt i minne

Jepp, jeg er jo ikke helt overbevist enda om at det har flyttet inn noen i magen, så jeg er helt sikker på at jeg har fått mensen hver gang jeg er på toalettet :/

Jeg også syns det er skikkelig nervepirrende å gå på do! Men går bedre og bedre for hver dag som går med blendahvitt dopapir :)

Jeg sjekker også hele tiden. Problemet er atbjeg har spottet siden dagen etter IKM. Har en MA og en SA bak meg i 2016, og enda ikke ett vellykket svangerskap så er ganske så nervøs!! :confused:

Haha, godt å høre at vi er flere i samme båt! [emoji111]️️

Haha jeg er ALLTID redd for at fosteret skal dø når jeg må klemme for å bommelomme :p

Jepp. Men tok en test idag, å den var sterkere så det tror jeg er ett godt tegn da. Begynner å synke mer inn. Men tror nok ikke på det før tul

Back
Topp