Nervepirrende lykke!

J87

Gift med forumet
Marslykke 2016
Junilykke2018
Det er så utrolig nervepirrende å være gravid disse første ukene! Konstant på vakt og redd for at det skal ende feil. Som førstegangsgravid vet jeg heller ikke helt hva jeg skal kjenne etter, og er usikker på hva jeg faktisk kjenner og hva jeg tror jeg kjenner Og usikker på når jeg hadde eggløsning, og prøver å telle og kalkulere Er på ferie i utlandet i 2 uker, og har med meg 1 CB test. Er så nysgjerrig nå på om den viser økning, men vil samtidig vente lengst mulig med å ta den. Har vært på to apotek her på jakt etter graviditetstester, men ikke funnet noe. Blir gaaal skulle jo helst å tatt en test annenhver dag, om ikke hver dag Jaja, får ikke gjort stort med det God kveld til alle sammen ♡

Det beste er nok å bare slappe av og håpe på det beste. Hvis det ikke ender som vi ønsker er det som regel en grunn til det. Kos deg i ferien. :)

Det går nok bra skal du se :) men det er nervepirrende ja. Det vet jeg alt om. Håper du klarer å slappe av på ferie :)

Takk for det dere :) Jeg slapper absolutt av altså :) Men liiitt kaos på innsiden :-p

Så klarte jeg ikke vente lenger ;) Økning fra forrige uke, men skjønner fortsatt ikke noe av syklusen min forrige måned :-p

Vedlegg

• 20150718_082938.jpg
    20150718_082938.jpg
    492,4 KB · Visninger: 21
Sist jeg var gravid gikk det med mange tester i starten, var så redd for at det ikke skulle gå bra. Denne gangen er jeg mer redd for at det skal være noe galt med fosteret, ikke så mye for å miste. Tror jeg skal bestille time til tidlig ultralyd rundt uke 11-12, håper det kan berolige meg litt. Ser for meg alle slags merkelige misdannelser og sykdommer. Dette ikke var planlagt, og jeg tok faktisk angrepille som tydeligvis ikke virka. Har også hatt ferie, så da har det blitt en øl innimellom, og var i et 30-års lag som ble ganske så fuktig. Håper ikke det har gjort noen skade :-o

Ja det høres jo ut som en god plan med UL da, spørs om jeg ikke skal gjøre det samme. Kom overaskende på her og, så har blitt litt vin og noen sigaretter i ferien før jeg fant ut at jeg var gravid. Men skjønner at du tenker litt på det når du har tatt angrepille, men det var tydeligvis meningen da ;)

Ja det høres jo ut som en god plan med UL da, spørs om jeg ikke skal gjøre det samme. Kom overaskende på her og, så har blitt litt vin og noen sigaretter i ferien før jeg fant ut at jeg var gravid. Men skjønner at du tenker litt på det når du har tatt angrepille, men det var tydeligvis meningen da ;)

Ja, har lest litt om det å bli gravid etter angepille, og det er ikke påvist å gi fosterskader heldigvis. Men man kan ha økt risiko for graviditet utenfor livmor. Er mest bekymret for at jeg har drukket litt og sånn. Men vi er vel ikke de første som har blitt overraskende gravid, det går vel helst bra. Men hadde vært godt med en bekreftelse :-)

Back
Topp