nervøs

x1xiza

Glad i forumet
er det mangen her som har følt at mensen skal komme og alikevel vert gravide? eg har veldig vonde bryster, tisser veldig ofte, og vondt nede i korsryggen...vil ikkje ha mensen denne gangen!!!
ver så snill og svar...er litt deppa idag...har følt meg veldig gravid egentlig..sida eg er så mykje trøtt og svimmel også...

Åjada.. Du er ikke alene der nei! Men jeg trodde ikke at jeg kunne være gravid siden jeg gikk på pillen så jeg var sikker på at det var mensen som kom.. Men da tok jeg feil, krysser fingrene for at det er det du også gjør[;)]

takk[:)]
er så nervøs..og har så mangen positive tegn..men vondt i magen idag..stikker..og det stikker i brystene..og eg såg idag at bh min er litt liten...kan det vere eit godt tegn? men er det ikkje tidlig at eg har hatt så mangen tegn? har vert trøtt og svimmel i snart 1 uke...

kortid kan eg teste då? må vel vente litt til sikkert..men veit ikkje heilt korleis min syklus er egentlig..ca 28-35 dager så..

Nei, det varierer jo så mye fra person til person det der.. Jeg hadde "mensensmerter" en uke før mensen skulle komme så jeg trodde det va noe som var kjempe galt når mensen ikke kom å jeg ennå hadde vondt.. Men neida, ingenting galt, jeg har enda vondt å ingen mensen[8D]

takk, det gav jo eit nytt håp[:)]

Dette er jo veldig individuelt!!!

Vil bare ønske deg lykke til jeg....[:D]

Du må alltid holde håpet oppe til det motsatte er bevist[;)] Krysser fingrene for deg, men du høres veldig gravid ut for meg hvertfall[;)]

TAKK!! litt betre humør no[:)] vond den stikkinga i brystene...og skikkelig menssmerter også...og SULTEN hehe, heile ida!![:D] eg som hadde gått ned 4 kg...hmm..lagt på meg 1 igjen no..

Jeg syntes også det høres ut som en liten spire som har klort seg fast i magen din iza!!!!

Når er det du skal ha mensen da? Jeg testet positivt (VELDIG positivt) to dager etter mensen, men ei venninne av meg testet positivt dagen før!

Kan det være en mulighet for at du har hatt EL før enn du tror?
Eller har fler EL????

Er sikkert det som har skjedd meg ihvertfall, hvis jeg skal tro på str til baby ved UL..

Jeg må ha hatt EL rett før eller etter mens, da trodde vi at det var en sikker periode..
Jaada!!

Så da kan du jo være gravid da.. Og ha vært så trøtt ei uke!!

Håper for din skyld!!

Iza, stikker det liksom i underlivet, eller litt oppover i magen liksom...?
Håper det beste for deg..

klem

Ja, har lest flere steder at man kan ha tidlig el, eller sen el...så alt er nok
mulig i denne unike kroppen vår[;)]

Back
Topp