Nervøs!!!

Angelicka

Forumet er livet
Vi har hatt leiligheten vår ute for salg i 4 uker nå, og i dag fikk vi bud på 1,1. Prisantydning er 1,190. Tror vi takker nei,og heller gir ett motbud. Markedet er trått, men vi er ikke i en situasjon der vi stresser for å få solgt.

Er så sykt mye spennende som skjer nå; salg av hus, i morgen får jeg kanskje TR og kan sette i gang med neste fryseforsøk, og onsdag og fredag neste uke har jeg eksamen! Alt skal liksom skje på en gang[8D]

Er mest spent på dette leilighetssalget nå da[;)]

Ja detta blir kjempe spennande! Huske da sjøl når me solgte, kor spennande da var. Kan jo væra verdt det å ha ein visning til?

Lykke te med både salg, eksamen og ikkje minst forsøk[:D][;)]

Ja, vi tenker at om vi ikke finner ut noe i dag, så vil vi ha en visning igjen neste uke eller noe[:)] Vi gir henne ett motbud i dag, så får vi se. Hun var rimelig giret på leiligheten ser du[;)]

Masse lykke til med alt. [:)][:)][:)]

Ja prøv å gi henne et motbud dere, så kanskje dere kan møtes på halveien...

Men eiendomsmarkeder er jo vanskelig for tiden, og mange må nok ned en del på prisanntydningen.
Vi måtte f.eks ned over 50 000kr på vår leilighet i Juni. Vi tvilte ikke et sekund og solgte, for det blir ikke lettere utover vinteren....

Lykke til med salg.

Er det flere interesserte rundt leiligheten?

Lykke til med salg av leilighet og al annet som kommer snart :) [:D][:D][:D]

ORIGINAL: kate

Ja prøv å gi henne et motbud dere, så kanskje dere kan møtes på halveien...

Men eiendomsmarkeder er jo vanskelig for tiden, og mange må nok ned en del på prisanntydningen.
Vi måtte f.eks ned over 50 000kr på vår leilighet i Juni. Vi tvilte ikke et sekund og solgte, for det blir ikke lettere utover vinteren....

Lykke til med salg.

Er det flere interesserte rundt leiligheten?

Ja, vi forventer ikke prisantydning for å si det sånn[8D] Men for at vi skal få det til å gå litt rundt med det lånet vi har, så må vi ha littegranne til. Trenger ikke så mye mer før vi er fornøyde da[;)]
Det har vært noen interesserte, men dette er første budet og. Pratet med en kompis av mannen som er sjef for ett stort meglerkontor i Stavanger, og han mente vi skulle pushe litt mer opp på pris siden det var første bud[:)]

Mye som skjer for deg nå. Skjønner godt du er spent.[:)]
Lykke til med salg, eksamen og ikke minst et vellykket fryseforsøk.[;)][:)]

Da var budet utsatt med frist til mandag, for da får hun svar på om finansieringen var i orden. Det var ett annet par og som viste interesse, og de skulle forhåpentligvis i banken i morgen. Så da satser vi på at de kommer med ett bud[;)] Spennende!

Og nå har jeg fått ett par smser fra de som skal i banken i morgen[8D] De lurte på om det gikk an å bygge ut litt her, noe jeg tror kan gjøres. Men man må jo selvsagt høre med kommunen. Spennende dette her!

ORIGINAL: vestlandsjento

Ja detta blir kjempe spennande! Huske da sjøl når me solgte, kor spennande da var. Kan jo væra verdt det å ha ein visning til?

Lykke te med både salg, eksamen og ikkje minst forsøk[:D][;)]

Enig her...eg var oxo spent da vi solgte...GOOD LUCK[:D]

ORIGINAL: Hope

Mye som skjer for deg nå. Skjønner godt du er spent.[:)]
Lykke til med salg, eksamen og ikke minst et vellykket fryseforsøk.[;)][:)]

Hmmm.... Ingen TR enda da!

TR er nok rett rundt hjørnet vennen!
Og da er du igang igjen[:)]

Håper på mange mange mange posetive tester før jul!!!!!

Da var tanta kommet[:D][:D][:D] OG, vi skal ha en visning til ei annen som er interessert i dag[:)]

Grattis med tanta[:D]
Håper dere får et par interessenter som kan by over hverandre nå[:)]

Så bra at tanta bestemte seg for å dukka opp[;)] Då e vel du i gong igjen?

Lykke te med visning[:)][:)][:)]

Da er jeg i gang igjen ja! Herlig! Er jo 52 dager siden forrige TR[&:]

Håper på seriøs budkrig nå ja[8D] Er jo ei som har lagt inn bud, ett annet par som er interesserte, men litt tilbakeholdne, og så denne personen som kommer i dag da. Spennende[:D]

Back
Topp