Nervøs??

mammanteFreddyogBeth

Elsker forumet
Er det flere enn med som går med tanken om å miste?? har hatt 2SA tidligere og er hyper nervøs før å miste igjen.. kan ligge lenge oppe på nettene og bare tenke på d og hver gang jeg er på toalettet er jeg livredd for å se blod..
Men så surrer d i hode mitt at alle jeg kjenner (som vet jeg er gravid) sier at er jeg kvalm er d ett godt tegn, men vet ikkje..
 Kunne d ikkje ha gått 12 uker.....

Tenkler litt på det innimellom, men det er mest fordi jeg har drømt at det går galt etter 4.mnd......
Men sv.skapet og fødselen for 9 mndr siden gikk jo knirkefritt, så jeg håper det gjør det denne gangen også.....

Vet akkurat hvordan du har det er sånn selv til tider.. Men man må bare prøve tenke posetivt selv er jeg 7+3 mistet i mai 05 da var jg i uke 25 så jeg kommer nok ikke til å føle meg trygg før etter den tid.

Tenker på det. Men velger å tro at med alle symtomene jeg har nå så går det bra. Hadde ikke det de to gangene jeg har mistet.  [:D]

tenker igrunn ikke så mye på det, får ikke gjort så mye med det som skjer.... Kanskje hadde det vært annerledes hvis det var min første? Hatt to sa jeg også, men det har vært så tidlig at jeg knapt har rukket å teste positivt.. Blir på en måte tryggere og tryggere ettersom dagene går iallefall[:)]

Back
Topp