Nervøs

Morslykke

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
Andre som går å kjenner etter på symptomer hele dagen?
Prøver å nyte å være gravid, men syns tiden fram til tidlig ultralyd er så nervepirrende, venter veldig på kvalme, men det har ikke komt før uke 7 de andre gangene, og er bare i uke 5/6 nå.

Er veldig trøtt, og oppblåst og kjenner ligamentsmerter så alt er nok fint:) glad i min lille spire hemmelighet:)

hvilke symptomer har dere?

Andre som går å kjenner etter på symptomer hele dagen?
Prøver å nyte å være gravid, men syns tiden fram til tidlig ultralyd er så nervepirrende, venter veldig på kvalme, men det har ikke komt før uke 7 de andre gangene, og er bare i uke 5/6 nå.

Er veldig trøtt, og oppblåst og kjenner ligamentsmerter så alt er nok fint:) glad i min lille spire hemmelighet:)

hvilke symptomer har dere?
Er en egen symptomtråd, hvor det står mye! :) Jeg er ikke nervøs for symptomer nå lengre, er 14+2, men jeg var det i begynnelsen, egentlig frem til uke 12. Jeg har vært veldig trøtt/sliten (fremdeles), mye kvalm, måttet tisse hele tiden (fremdeles), ømme bryst (fremdeles av og på), hatt ligamentsmerter (noen så ille at jeg har vært sikker på at noe gikk galt), forstoppet og mye luft og oppblåst. :facepalm:

Back
Topp