Nervøs

marley

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Novemberlykke 2020
Etter mange aborter klaffet det på første ivf forsøk og jeg håper det kan være løsningen samtidig som jeg tar dobbel dose crinone og fragmin. Har jo selvfølgelig testet mye for å sjekke stigningen, og det har sett greit ut. Verdien 14 dpo var på 125, som jeg tenkte var veldig bra. I dag er jeg 5+2 og forventet å få 3+ på den digitale. Dessverre stod det fortsatt bare 2-3. Er det noen som er gode på å "lese" av strekene på Clearblue digital? Hva kan jeg forvente meg? At hCG synker, eller 3+ om noen dager? Det ser ut som den øverste steken har blitt litt sterkere enn den under..

IMG_20180616_105410.jpg
IMG_20180616_105453.jpg

Strimmel tester til sammenligning:
IMG_20180613_114611.jpg
IMG_20180615_091556.jpg

Veldig rart du ikke fikk 3+ med de strekene der! Men er vel derfor man ikke skal stole på tester ifht måling av hcg[emoji5] mål heller hos legen om du er bekymret![emoji5] men testene dine ser jo veldig fine ut[emoji7][emoji7]

Ta heller ny blodprøve.
Det er kjent at de ukesindikatorene er ekstremt lunefulle og du ikke kan bruke dem til å måle hcg-stigning på den måten dessverre.
Avocado fikk ei jente i vinter og hun hadde skyhøy hcg uten å få "riktig" på de ukesindikatorene.
selv ga jeg opp å få 3+ etter tre forsøk med dem, blodprøver viste fin stigning...

Etter mange aborter klaffet det på første ivf forsøk og jeg håper det kan være løsningen samtidig som jeg tar dobbel dose crinone og fragmin. Har jo selvfølgelig testet mye for å sjekke stigningen, og det har sett greit ut. Verdien 14 dpo var på 125, som jeg tenkte var veldig bra. I dag er jeg 5+2 og forventet å få 3+ på den digitale. Dessverre stod det fortsatt bare 2-3. Er det noen som er gode på å "lese" av strekene på Clearblue digital? Hva kan jeg forvente meg? At hCG synker, eller 3+ om noen dager? Det ser ut som den øverste steken har blitt litt sterkere enn den under..

Vis vedlegget 262898 Vis vedlegget 262899

Strimmel tester til sammenligning:
Vis vedlegget 262900 Vis vedlegget 262901

Hei!

Hvordan går det med deg? [emoji173]️[emoji257]
Fått tatt blodprøve?

Hei!

Hvordan går det med deg? [emoji173]️[emoji257]
Fått tatt blodprøve?
Det går bra :) Jeg valgte å ikke ringe legen. Vet det tar så lang til (minst 3 dager) å få resultatet, og føler jeg maser så mye. Hadde bestilt nye cb digital som jeg fikk i går. Da ble det test i dag, og den viste endelig 3+ :) 5+5, så kanskje ikke så mye å skryte av, men.. skal få ultralyd til helgen, så da får jeg sett hvordan det står til!

Lykke til med UL og blodprøvesvar

Det går bra :) Jeg valgte å ikke ringe legen. Vet det tar så lang til (minst 3 dager) å få resultatet, og føler jeg maser så mye. Hadde bestilt nye cb digital som jeg fikk i går. Da ble det test i dag, og den viste endelig 3+ :) 5+5, så kanskje ikke så mye å skryte av, men.. skal få ultralyd til helgen, så da får jeg sett hvordan det står til!

Ååå masse lykke til på ul [emoji173]️[emoji257] Du må oppdatere her om hvordan det gikk [emoji5]

Back
Topp