Nervøs

MayK79

Forelsket i forumet
Hei.. jeg er i dag 8+3. I går kveld hadde jeg en blødning.. kom oxo litt ferskt blod på papiret i natt. Har ikke hatt noe tengn til blødning etter dette, men er livredd noe skal være galt., Skal på tul på tirsdag så legen på legevakta ville ikke gjøre noe før da.. noen som har hatt d slik?? Er livredd jeg mister[emoji22][emoji22]

Har blødd masse de i begynnelsen med begge barna. Dessverre veldig normalt men skremmende såklart. Klem til deg ❤

Har blødd masse de i begynnelsen med begge barna. Dessverre veldig normalt men skremmende såklart. Klem til deg [emoji173]

D er på en måte godt å høre att d er normalt.. Syns d er så vanskelig å måtte vente på svar.. Tiden går så veeeldig sakte..

Jo
D er på en måte godt å høre att d er normalt.. Syns d er så vanskelig å måtte vente på svar.. Tiden går så veeeldig sakte..
Jo jeg vet, jeg hater de 12 første ukene altså. Synes tiden går sååå sakte. Men er liksom bare å vente. Håper tiden går fort for deg!

Jo

Jo jeg vet, jeg hater de 12 første ukene altså. Synes tiden går sååå sakte. Men er liksom bare å vente. Håper tiden går fort for deg!

Huff ha dagene går virkelig sakte.. ja er ikke stort annet å gjøre.. Håpet bare jeg kommer meg gjennom di siste dagene før tul uten flere blødninger.. [emoji173]️[emoji173]️

Blødde i flere dager fra 12+1 og den spiren er 13 år nå. Man kan ha forskjellige slags blødninger uten at man mister heldigvis :D

Skjønner at det er skremmende å finne blod. Krysser fingrene for at det er helt uskyldig=)

Skjønner at det er skummelt. Jeg hadde flere blødninger første trimester i forrige graviditet. Viste seg det skyldtes at morkaken lå lavt. Alt gikk bra og frisk og fin baby ble født til termin :)

Krysser fingrene for at det går fint for deg også <3

Back
Topp