Nervøs

vårførste

Andre møte med forumet
aldri skrevet på forumet før, men har fulgt med en stund:) som overskriften sier, er jeg, som sikkert dere også er, litt nervøs.. Jeg hadde en MA i mars, og er endelig gravid igjen.. Det jeg lurer på, er det flere som har hatt en MA, og har det gått bra ved senere graviditeter? Og er det vanlig å ha to MA'er på rad?

Jeg hadde også en MA forrige graviditet. Ikke rart man blir nervøs etter noe sånt. Heldigvis er det relativt sjeldent - selv om man på slike forum kan snakke om det og det derfor virker kanskje mer vanlig.

Jeg har snakket med legen og han sa det er veldig sjeldent man får to MAer etter hverandre. Det kan selvsagt også skje, men veldig sjeldent. Vi får prøve å slappe av og ikke tenke så mye. Jeg bevilget meg en ekstra TUL, kanskje blir det også enda en, og det var godt å se liv.

Vi krysser fingrene og satser på at det går bra! :-)

Jeg hadde aldri hørt om MA før jeg sev opplevde det, og så jo da at det er mange som har opplevd det samme.. Jeg skal på TUL på sykehuset 26. sept, så håper jeg får se et bankende hjerte❤️ Kjenner du noe annerledes denne gangen enn forrige? Jeg føler symptomene er mye sterkere denne gangen, og har vært det helt fra starten.. Hadde lite symptomer forrige gang..

Jeg krysser fingrene for oss Hvor langt er du nå?

Har hatt MA. Oppdaga på OUL. Ble gravid etter første mens. Fikk jenta mi i fjor sommer. Det var skummelt, men det endte jo bra :)

Godt å høre solskinnshistorier også:D kjenner jeg er nervøs for at det skal skje igjen! Kvalmen kommer og går, men kaster ikke opp.. Skal ikke på TUL før slutten av september, så håper virkelig jeg får se en sprellende baby da<3

Jeg hadde MA sist (i mai), og ble gravid igjen to måneder etterpå. EE kjempenervevrak, men krysser fingrene for at alt går som det skal denne gangen! Er 7+6 idag :) ❤️

føler med deg, kjenner på det samme selv! Jeg er 8+1, så da er vi jo ikke så langt unna hverandre Håper virkelig det går bra denne gangen! Klamrer meg litt til det som ble nevnt over her at det er sjelden det skjer to ganger på rad..

føler med deg, kjenner på det samme selv! Jeg er 8+1, så da er vi jo ikke så langt unna hverandre Håper virkelig det går bra denne gangen! Klamrer meg litt til det som ble nevnt over her at det er sjelden det skjer to ganger på rad..
Nei, da er vi ganske nærme hverandre, ja! Krysser fingrene for oss alle❤️

Jeg har hatt en MA mellom hvert av barna. Den siste nå i juni. Ble gravid ca 14 dager etter utskrapning :P Får vite på fredag om alt er bra denne gangen. Er kjempenervøs!! :\

Jeg har hatt en MA mellom hvert av barna. Den siste nå i juni. Ble gravid ca 14 dager etter utskrapning :p Får vite på fredag om alt er bra denne gangen. Er kjempenervøs!! :\

Off, det hørtes ikke noe særlig ut:( men heldigvis ble du jo ekstremt fort gravid igjen da:) vi får krysse fingrene! Jeg er også kjempenervøs for ultralyden.. Nesten så man ikke tør dra, men så må en jo vite om alt står bra til..

Jada, i uke 6, så hjerteaktivitet og alt. Så alt er fint så langt :) Men jeg så også hjerteaktivitet i uke seks da jeg mistet sist, så klarer ikke helt å slappe av.. Har du hatt ul? :)

Så bra, da vet du i hvert fall at alt ser perfekt ut så langt:) jeg skal ikke før 26. september.. Skikkelig nervøs!!

aldri skrevet på forumet før, men har fulgt med en stund:) som overskriften sier, er jeg, som sikkert dere også er, litt nervøs.. Jeg hadde en MA i mars, og er endelig gravid igjen.. Det jeg lurer på, er det flere som har hatt en MA, og har det gått bra ved senere graviditeter? Og er det vanlig å ha to MA'er på rad?
Sniker fra oktober :) ville bare fortelle at jeg hadde en MA i juni i fjor, og på januar ble jeg gravid igjen. Jeg syntes de første månedene av sv.skapet var en pine for jeg var så utrolig redd det skulle skje igjen. Fikk heldigvis god oppfølging fra lege og jordmor, tok jevnlige hcg-prøver og var på ul i uke 8, 12 og 15. Jeg er nå i uke 37+4 :) jeg unner INGEN å oppleve en MA, så jeg håper virkelig at også din lille spire ligger trygt i magen frem til termin :) ❤️

Jeg hadde en MA sommeren 2013 og ble gravid igjen ganske med en gang etterpå. Fødte ei jente i juni 2014 og er gravid igjen nå. Blødde litt nå på fredag og trodde jeg hadde mistet igjen. Fikk komme på sykehuset og ta ultralyd. Og der så vi en liten skatt med bankende hjerte! Fantastisk følelse. :) Er nå 11+3.

For noen vil frykten for å miste alltid være der, så det er kanskje en følelse man må lære seg til å leve med. Sånn var det hvertfall for min del. Anbefaler å bestille tidlig ultralyd, så får man roet seg litt mer. :)

Hadde MA i mai og er nå 9 uker på vei. Alt ser fint ut på UL. Har egentlig vært mye mer rolig denne gangen, da jeg føler jeg har brukt opp uflaksen min eller noe. Ikke vet jeg, men har bare "visst" at det går bra denne gangen.

Hadde en kjemisk også mellom MA og graviditet.

Det er så godt å lese at det har gått så bra etter å ha opplevd MA:) unner virkelig ingen å oppleve det! Vi får bare krysse fingrene for at det går bra med oss denne gangen❤️

Back
Topp