Nervøs!!!

Ekornmamma

Ønsker oss en liten en
Julikulene 2020
Har kjøpt baby-ting i dag! Hele to 2pk med bodyer. Og nå er jeg så nervøs for at dette ikke går bra likevel, og at lille ikke spreller og banker på tul på torsdag! Har mest lyst til å spy og gråte :( er ikke bare gøy å være gravid altså!

Nei, ikke lett å være gravid :( alt er sikkert bra med den lille <3 er nok bare bekymringene som tar overhånd, det vet jeg alt om!

Det er nok flere som har det slik! Jeg var på TUL i går :) Da jordmor satt ultralydapparatet ned mot magen tenkte jeg at nå er det ikke noe der inne.. Men der var det en liten kar som spreller og strekker seg Krysser fingrene for deg!

Det kommer nok til å gå kjempe fint! Har inne kjøpt noe og det er jo egentlig bare teit.. Lurt å kommer over shoppingdørstokkmila ;)

Foreldrene mine kjøpte vogn til meg da jeg var 6 uker på vei med storebror :P det gikk veldig greit!

Denne har jeg ikke kjøpt noe, fordi vi har alt etter storebror. Å gidder ikke kjøpe noe før jeg vet kjønnet ;)

Det går nok så bra skal du se!

Går litt bedre nå, har kommet meg litt. Er så mye rart man innbilder seg :p tenker hele tiden at det blir lettere når jeg begynner å kjenne liv, men kommer vel bare nye bekymringer da! :D

Man bekymrer seg for den lille i magen, og når h*n er ute så bekymrer man seg like mye.
Men alt er nok som det skal :).
Jeg klarte å innbille meg selv om jeg uke hadde kjent spark en dag(1.barnet) jeg var så sikker på det at til tross for at folk rundt meg så sparket på magen så trodde ikke jeg at jeg kjente spark. Man blir så bekymret og redd, men det er nesten så jeg tror det skal være sånn. Det er en liten forberedelse på det å bli mor.

Back
Topp