Nervøs

BolleCamilla

Andre møte med forumet
Hei skjønne jenter! Jeg var på tidlig ultralyd i dag og fikk kun se en fostersekk. Hadde første dag i siste mens 21 april og skulle i følge bv-appen være 6+3. Skal ta blodprøver og slikt i morgen. Noen som har opplevd noe lignende? Hvordan gikk det? Legen sa han ikke var negativ, men var litt bekymret :(

Viss du ikke har testet for el, kan den godt ha vært senere, og da er du kansje bare 5uker å da er det ikke alltid de ser noe..... Så det er vell fortsatt håp?
Bra du blir fulgt opp med prøver, så slipper du å gå og bekymre deg :) krysser fingrene for deg!!

Viss du ikke har testet for el, kan den godt ha vært senere, og da er du kansje bare 5uker å da er det ikke alltid de ser noe..... Så det er vell fortsatt håp?
Bra du blir fulgt opp med prøver, så slipper du å gå og bekymre deg :) krysser fingrene for deg!!
Jeg har ikke testet eggløsning, så får håpe på at mensen har vært uregelmessig. Tusen takk for gode ord! ❤️

Første tidlige ultralyden jeg var på, kunne vi ikke se noe som helst, så jeg fikk ny time .. Å neste gang fikk vi både se og høre hjertelyd ☺️❤️ Så dette trenger ikke være slutten på eventyret :) sender deg lykketil klem ☺️

Første tidlige ultralyden jeg var på, kunne vi ikke se noe som helst, så jeg fikk ny time .. Å neste gang fikk vi både se og høre hjertelyd ☺️❤️ Så dette trenger ikke være slutten på eventyret :) sender deg lykketil klem ☺️
Tusen takk for at du delte din historie. Den har fått med på bedre tanker. Tusen takk ❤️ :)

Sånn var det for meg og :) så ikke noe å bekymre deg for ;) <3

Jeg trodde jeg var 7 uker på vei i følge mens, men hos legen så vi bare en fostersekk. Han sa bare: du er ikke mer enn 5 uker på vei, kom tilbake om 5 uker (uke 10) til førstegangskontroll. Og det stemte! :) Var bare mens som var uregelmessig :)

BolleCamilla - hvordan går det ? Hørt noe mere fra legen ? ☺️❤️

Tusen takk for fine svar ❤️ I går var vi på Haukeland og tok blodprøver, både min samboer og jeg. Legen ville sjekke om vi hadde kromosomfeil som gjorde at vi gjentatte ganger har mistet. Skal opp på onsdag for å måle HCG en gang til, så vet jeg mer torsdag eller fredag. Blir helt gal av å vente, men svarene deres har gitt meg håp

bare for å snike litt fra februar, men i uke 6 er det ikke så mye de ofte klarer å se på ultralyden... det er så smått der ennå at det ikke behøver å være noe annet enn at "peanøtten" er så liten at ultralyden ikke har klart å plukke det skikkelig opp...

Tusen takk for fine svar ❤️ I går var vi på Haukeland og tok blodprøver, både min samboer og jeg. Legen ville sjekke om vi hadde kromosomfeil som gjorde at vi gjentatte ganger har mistet. Skal opp på onsdag for å måle HCG en gang til, så vet jeg mer torsdag eller fredag. Blir helt gal av å vente, men svarene deres har gitt meg håp
Skjønner at du blir gal av å vente❤️ Håper dere får positiv tilbakemelding på tors/fred ☺️ Masse lykke til ☺️❤️

Back
Topp