Nervøs

mamma.til.1

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Hei, er det flere her inni som har mistet tidligere og som ikke helt klarer å glede seg over ny graviditet? :( er så redd for å miste igjen :(

Hei, er det flere her inni som har mistet tidligere og som ikke helt klarer å glede seg over ny graviditet? :( er så redd for å miste igjen :(
Ja! Hadd BO januar 2014 og MA nå i juni. Klarer ikke å glede meg og vil ikke se på skjermen når jeg skal på ultralyd den 26. Vil ikke se dødt embryo igjen :(

Vi har vært prøvere i 5 år og 8mnd. Ble gravid i fjor, men hadde SA i november i fjor. Så klarer ikke helt å tro at det skal gå bra denne gangen.

Absolutt!! Med sønnen vår ble jeg gravid på første forsøk og hadde ett problemfritt svangerskap. Var aldri noe særlig bekymret da! Tok liksom alt som en selvfølge..
Nå derimot har jeg opplevd en SA i uke 5+3 og det har gjort meg overnervøs. Klarer ikke glede meg helt, og går 140 ganger på do om dagen for å sjekke om jeg blør. Håper det roer seg litt etter tidlig ul i uke 11 :)

Jeg har ikke mistet før, men kjenner likevel veldig på frykten for å miste.. Syns jeg hører om så mange som har opplevd å miste en eller flere ganger, så hvorfor i all verden skal det ikke skje meg også...? Prøver å tvinge meg selv til å tenke positive tanker, og kjenner at jeg sakte men sikkert slapper litt mer av :)

Jeg har ikke mistet før, men kjenner likevel veldig på frykten for å miste.. Syns jeg hører om så mange som har opplevd å miste en eller flere ganger, så hvorfor i all verden skal det ikke skje meg også...? Prøver å tvinge meg selv til å tenke positive tanker, og kjenner at jeg sakte men sikkert slapper litt mer av :)

Akkurat det samme her!

Absolutt!! Med sønnen vår ble jeg gravid på første forsøk og hadde ett problemfritt svangerskap. Var aldri noe særlig bekymret da! Tok liksom alt som en selvfølge..
Nå derimot har jeg opplevd en SA i uke 5+3 og det har gjort meg overnervøs. Klarer ikke glede meg helt, og går 140 ganger på do om dagen for å sjekke om jeg blør. Håper det roer seg litt etter tidlig ul i uke 11 :)
Samme her, problemfritt når jeg gikk gravid med jenta vår :-) hadde en sa i slutten av juni i uke 8-9. Kommer til å bli en laang graviditet hvis alt går som det skal.

Mistet to ganger i sa.. Er også nervøs.. Redd for å glede meg for tidlig.. Skal bestille lege time etter ferien nå. Har allerede hatt en liten Blødning.. Men g test øker fortsatt.. Men har en litt bedre følelse nå enn sist :-) løper også på do heeele tiden for å sjekke.. :-p

Mistet to ganger i sa.. Er også nervøs.. Redd for å glede meg for tidlig.. Skal bestille lege time etter ferien nå. Har allerede hatt en liten Blødning.. Men g test øker fortsatt.. Men har en litt bedre følelse nå enn sist :-) løper også på do heeele tiden for å sjekke.. :-p
Har også hatt litt blod men stoppet opp med en gang, tror jeg får bestille en tidlig ul, kanskje man blir litt mere beroliget da :-) blir noen ekstra turer på do ja :-P

Ja, innimellom tar angsten nesten overhånd her...:( Mistet i MA i februar, var 14+6 da og hadde fortalt det til både de to ungene våre på 4 og 7, jobben, venner og familie og resten av omverdenen. Nå vil vi prøve å holde det for oss selv lenge. I tillegg skal jeg på tidlig ul på tirsdag, og kommer nok til å bestille enda en rundt uke 12.

Ja, innimellom tar angsten nesten overhånd her...:( Mistet i MA i februar, var 14+6 da og hadde fortalt det til både de to ungene våre på 4 og 7, jobben, venner og familie og resten av omverdenen. Nå vil vi prøve å holde det for oss selv lenge. I tillegg skal jeg på tidlig ul på tirsdag, og kommer nok til å bestille enda en rundt uke 12.
Så trist å høre:( håper spiren sitter denne gangen:) masse lykke til på tirsdag<3 hold oss gjerne oppdatert om hvordan det går :)

Hadde en I januar så er litt nervøs, har en del murringer I ryggen og vondt I underlivet så kjenner jeg får litt panikk til tider. Men har kommet frem til at det nok kjennes verre enn deg er pga frykten min :) og jeg går kanskje overdrevet på do for å sjekke. Men jeg har en god Feeling og om ikke så prøver jeg til det sitter! Prøver å ikke få panikk for ikke påføre stress :) men det ordner seg. Jeg skal ha troen for dere alle jeg. Dette går bra :)

Ja.. Foreløpig har jeg distansert meg ganske mye og glemmer litt at jeg er gravid av og til. Håper gleden kommer mer etterhvert for alle oss som har mistet :)

Back
Topp