Nervøs?

Hanne84

Forelsket i forumet
Er det flere som er nervøse ovenfor fødselen?[&o]
Det begynner sånn smått å gå opp for meg hva som
egentlig skal skje om noen få uker...
Skal jo faktisk få ansvaret for et annet lite menneske...
kjenner at jeg blir litt smånervøs ja[:)]'
men det forsvinner sikkert fort når man får møte det
lille nurket som har ligget i magen i 9 mnd...[:)]

er ikke så veldig nervøs til fødselen lissom... mest tiden eterpå... men d er vel helt normalt å være nærvøs for d ukjente...[8D]

Begynner å bli litt nervøs nå ja... Fødselen må vi jo gjennom og der tenker jeg at det er litt sent å angre nå + ingen jeg har hørt om har død av det. Jeg har begynt å tenke på ansvaret etterpå med mer bekymring. Tenk å ha noen som er avhenging av deg 24/7... Og tenk om en får en skikkelig kolikk ungen.

Det går nok fint med oss alle jenter - postive thinking [;)]

Litt nervøs for fødselen, men mest for "styret" rundt fødselen liksom, jeg er sinnsykt nervøs for at det skal skje ting som at han ikke kommer ned i bekkenet liksom og det ender med hastesnitt...

Gruer meg ikke til selve fødselen, har egentlig ikke tenkt så veldig mye på at jeg faktisk snart skal føde..
Bare håper det skjer noe snart jeg, for nå er jeg så lei av å vente!
Har lyst til å ha henne i armene [:)]

Selv om hverken jeg eller samboeren har noe erfaring med nyfødte, tror jeg vi skal klare oss kjempefint! [:D]

Vi var på omvisning på sykehuset i går, og da ble alt mer virkelig. Fikk se fødestuene, venteromma osv. Da gikk det liksom opp for meg at her er det faktisk ikke lenge til jeg skal ligge!!![:-]
Det er første gang jeg har kjent at jeg gruer litt til fødselen, men det gikk over når vi kom hjem igjen[:)] Begynner å glede meg til det setter i gang jeg, nå.

Tenker en del på dette, men gleder meg egentlig mest til å få det overstått. Bli ferdig med det liksom. . Vet jo ikke hva jeg går til og det føles egentlig litt reit av og til.

Synes egentlig ikke tiden går så sakte, men sakte alikevell på en måte.... Begynner å gå tom for ting å finne på for å få tida til å gå. Gleder meg til å få kroppen min "for meg selv", slik at jeg kan kle på sokker, bøye meg, dusje og sånn uten at det kjennes ut som om babyen kommer oppover halsen...eller at h*n er på tur ut. Er veldig spent på hvordan akkurat min fødsel kommer til å være..Tenker at det er flere som har gjort dette før meg og klart det, så da må vell jeg også klare det.

Gleder meg utrolig til å få nurket i armene mine, blir utrolig rart. Tenk at vi skal ha ansvaret for en pitteliten baby. Ganske uvirkelig dette, egentlig. Hehe.

Noen tips for å få dagene til å gå fortere??

ORIGINAL: Henni

Noen tips for å få dagene til å gå fortere??

Bak boller[:D] hehe

gleder med til å få bebisen i armene[:D]

Litt nervøs ja... går sakte med sikkert opp for meg at det er eit lite menneske her snart som krever heile tida mi! Mange ting eg gjer daglig som eg lurer på korleis det blir når babyen er her... men det går nok bra. Vi skal nok klare oss fint den lille familien vår! [:D]

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra svangerskapskurs, og sett film om fødselen.. Må si jeg fikk LITT vondt i magen.. [8|]
Gikk plutselig litt mer opp for meg at dette skal faktisk jeg igjennom snart også.. Uæh!!

hehe ja jeg vet..har også sett en sånn video på kurset...[:)]
Kan ikke akkurat si at jeg satt å smilte mens jeg så den[:D]

jeg håper bare jeg får en normal fødsel denne gangen jeg. har ikke lyst til å sette epidural en gang til!!

Jeg gruer meg litt til fødselen, men det er mer fordi jeg ikke vet hvordan den vil bli. Vondt vil det jo være, men hvor vondt vil jeg synes det er? Hvor lang tid kommer jeg til å bruke? Hvor godt takler jeg smertene rundt det? Jeg liker å ha kontroll på ting.. men den dagen føler jeg ikke at jeg har så mye kontroll liksom... så det blir spennende! Men gleder meg sinnsykt til etter fødselen, når man kan kose med babisen så mye man vil og bare nyte den!!!!! Også ringe rundt til familie og venner og fortelle nyheten!

Back
Topp