Nervøs...

tretroll

Forumet er livet
VIP
Nå kommer ei venninne snart med doppler, så skal vi prøve å finne fosterlyden legen ikke kunne finne fredag:-0

En del av dere leste det kanskje på generelt-jeg har fått ny lege (vikar for min gamle) og han er heeeeelt talentløs. Hadde et veldig mislykka besøk på fredag.

Når han ikke fant fosterlyden, ble jeg egentlig ikke bekymret for han var helt talentløs. Men ei venninne som er JM spurte hvordan det hadde gått, og reagerte veldig på at han ikke sendte meg til UL. (Var 16+6 fredag). Hun mente det sikkert var Ok, men at det skulle sjekkes. Ringte føden, fikk snakke med både JM og lege. De var helt enig-de kunne ikke ta inn på det grunnlag så tidlig, men mente jeg skulle Henvises til priv. UL omgående- med time på dagen, og ba meg ringe mandag til fastlegen.

Klarer ikke slå meg til ro-så nå hååååååper jeg å finne selv med doppler. Tenker det ikke gjør vondt verre om heg ikke finner, er allerede dritnervøs...

Kryss fingrene, jenter!!!!

Krysser fingrene for deg :) du må holde oss oppdatert!
Jeg vil også prøve dopler siden jeg syns det går så laang tid mellom hver kontroll vertfall nå så tidlig som jeg ikkje kjenner liv enda.. Men får se :)
Good luck ;)

Krysser fingre for deg.

Da jeg gikk med førstemann fikk jeg vikar for min lege de siste kontrollene, han var totalt talentløs og klarte aldri å finne hjertelyd (da snakker vi uke 32 og utover), men han hentet alltid inn en mer erfaren lege som fant den for han. Satser på at din vikarlege er like talentløs.

Legen min er også helt talentløspå det området...:( fant ikke hjertelyden i uke 25 og måtte da til Jm, og ho fant den... ble lettere redd da ja..

Har ikke funnet den-Dvs finner jo min ulike steder og en plass er den raskere-men virker som det må være en plass man hører litt sånn dobbeltslag, for er fremdeles ikke raskere enn 116 og det er vel altfor sent for bebis???!

Jeg leita i går.. Fant den veeeldig langt nede... Trodde den skulle være å finne lengre oppe.. Men hos meg ligger han langt nede,og måtte lete en stund før jeg fant den. Nå er jeg 14+ 3

Back
Topp