nervøs!!!

sherita

Forelsket i forumet
koss går d me dokke damer???

her har eg gått me skikkelige mens muriinger hver natt i snart tre uker. va hos jm på mandag å hu sko sjekka meg, evnt strippa for å få fortgang i ting.
å då hadde eg flat liv mor munn, 3 cm åpning å hu kunne ta på hodet til babyen...;)  fikk beskjed om å gå him å venta på rier...

men kjenne eg holde på å bli gal av å venta...  går jo me nervene i høyspennt å lure på katti d begynne...!  sist gang starta dmed at vannet gikk, så er jo livredd for at vannet skal gå i kassen på rimi;)  hihi....

vil barra komma i gang nå...:) 

åå, så spennende! når har du termin?:) ønsker deg masse lykke til, og at du skal slippe å vente så lenge:)

har ikkje termin før den 14, men første mann kom før tia han og...  har bedrevet litt husarbeid å løft i dag, så krysse fingrane...:) tusen takk!!!! 

Så spennende!! :)
Nesten litt for ille å få en sånn beskjed, da går man jo i hvertfall og venter på at ting skal sette i gang!! :P

Lykke, lykke til, håper det skjer noe snart :) :)

Å du er heldig. Slik var det hos meg også sist... men gikk enda en uke med 4 cm opning før fødselen kom i gang, og da var jeg på 12 dag overtid...     Men da den først kom i gang, gikk det fort! Så anbefaler deg ikke å dysje hjemme... bare kom deg avgårde til sykehuset når det starter...

Lykke til!!

Lykke til :) 
Jeg har ingen aning om det foregår seg noe der nede, altså med tanke på åpning å diverse. Sliter med "maserier"/"modningsrier" om natta, og masse nedpress om dagen, men er sikker på at min lille mageboer har bodsatt seg for godt der inne :) I tillegg har jeg en jordmor jeg IKKE er komfortabel med, og en fastlege som virkelig ikke skjønner noe som helst, så her går jeg bare å venter på at noe skal brake løst gitt :) Så jeg skjønner at...HEY...nå har hun tenkt seg ut :)

Lykke til :) 
Jeg har ingen aning om det foregår seg noe der nede, altså med tanke på åpning å diverse. Sliter med "maserier"/"modningsrier" om natta, og masse nedpress om dagen, men er sikker på at min lille mageboer har bodsatt seg for godt der inne :) I tillegg har jeg en jordmor jeg IKKE er komfortabel med, og en fastlege som virkelig ikke skjønner noe som helst, så her går jeg bare å venter på at noe skal brake løst gitt :) Så jeg skjønner at...HEY...nå har hun tenkt seg ut :)

Årh, spennende! Skjønner gode du blir utålmodig når det er så mange tegn på at det er like før! Hadde sikkert gått av skaftet om det hadde vært meg..
Får håpe du slipper å vente så altfor lenge til! :-)

hadde så absolutt forlangt å blitt sjekka viss du har masse vondt å d nerme seg termin... her sku me jo egentlig strippa meg for å få d i gang siden eg sove så lite for tie, å har ein tre åring i hus som trenge oppmerksomhet...  men stripping va jo ikkje nødvendig da... :)  har hatt modnings akk. nr 2 i dag, å gått en lang tur, så nå ska eg sova litt så får eg kryssa fingrane   :)   lykke t til alle dokke andre jaffal.... 

sherita skrev:
hadde så absolutt forlangt å blitt sjekka viss du har masse vondt å d nerme seg termin... her sku me jo egentlig strippa meg for å få d i gang siden eg sove så lite for tie, å har ein tre åring i hus som trenge oppmerksomhet...  men stripping va jo ikkje nødvendig da... :)  har hatt modnings akk. nr 2 i dag, å gått en lang tur, så nå ska eg sova litt så får eg kryssa fingrane   :)   lykke t til alle dokke andre jaffal.... 

Krysser fingrene for deg :) Hold oss oppdatert da!

Selv har jeg hatt en type "super-lei-av-venting-og-det-å-være-gravid"-dag. Som kommer innimellom, men som i dag har vært intens. Jeg forstår jo at babyen kommer når den er klar, men tenkte i dag at det hadde vært greit om hun var klar snart. For mor er veldig klar ;p Hehe

Meeen lite eller ingen tegn her! Og 13 dager til termin. Såh... ;)

Back
Topp