nervøs..

Lindus85

Flørter med forumet
for å fortelle familie og venner om lille frø..siden jeg allerede har en på 6mnd:-s

Skjønner, satse på de tar det bra :) kanskje blir de litt sjokka med en gang, så blir de nok bare glade :)

Selv nervøs, er kun 20 år og har igjen 2 år av utdanninga mi..

Det går nok bra.. Om de har noe negativt å komme med ville jeg bare driti i hva de mener. Alltså, for min del kunne jeg aldri blitt gravid igjen når hu jeg har fra før var 6 mnd :P men det er jo smak og behag! Og jeg vet at barna dine kommer til å få så mye glede av hverandre! :) Og det er jo du som er gravid, og har ei på 6 mnd. Det går jo ikke utover dine foreldre :) de blir nok glad skal du se :) kanskje litt satt ut først, men glad :) lykke til! Del gjerne historien når du har fortalt dem :D

Jeg og gruer meg til å fortelle... Har en 4åring og tvillinger på 1 år og dette var overhode ikke planlagt... Gruer meg til reaksjonene! Ikke så enkelt å drite i andre når det gjelder en så personlig sak som en graviditet. Det sårer med sleive-kommentarer uansett!
Det hjelper heller ikke med "jeg kunne aldri hatt det/gjort som deg, men du bestemmer selv..." Det betyr jo bare at den som sier det synes det er helt feil.

Man har ikke alltid et valg, eller valget er godt gjennomtenkt, og det bør respekteres!!

Back
Topp