Nervøs!!

frk.vims

Flørter med forumet
Er det "normalt" å kjenne murringer i eggstokkene???? Kjenner også litt stikninger i underlivet...
Jeg hadde en exu i des, er hyper nervøs for å være gravid på utsiden av livmoren igjen...

Ja det er helt normalt med stikkinger eggstokkområdet, det er livmoren som strekker seg.
Jeg har også hatt en exu og er nervøs for at det skal gjenta seg, en helt forferdelig opplevelse.
Har du bedt om tidlig UL? Mener ganske bestemt at du har rett på dette etter tidligere exu. Jeg fikk UL med en gang da jeg gikk med jenta vår og var hos legen i dag og han sendte henvisning med det samme.

Ja, har fått UL. MEN er ikke før 13 april, syns det er så lenge til.. Tror jeg skal til legen i morgen, er så utrolig dårlig form, og utrolig stressa:( Vet du om man kan se en exu på hcg måling? Lurer på om jeg skal spørre legen om en hcgmåling i morgen!?

Flere hcg-målinger over en ukes tid vil vise om nivået stiger som det skal. Da jeg hadde exu var jeg på to eller tre målinger som viste at det ikke steg så mye som det skulle, før jeg fikk smerter.

kan jeg spør hva exu står for.?
Jeg har også hatt stikninger i underlivet noen dager, er det tegn på at noe er galt?

Svangerskap på utsiden av limoren... Det er absolutt ikke noe tegn på at det er noe galt, hvis du er gravid på utsiden av livmoren vil du oppleve veldig inntense og smertefulle smerter...

Back
Topp