nervøs...

Akkurat sånn har jeg det også, bare det at jeg ikke har vært på tidlig UL. Har vært småkvalm den siste uka men ingenting i dag, bare litt ømme pupper. Tok en test i morges og jeg innbiller meg at den ble litt svakere enn sist gang (billigstrimmel fra Korea, da, men uansett) så er også kjempebekymra :/

ORIGINAL: RuttiTutti

du skal se att alt er bra der inne[:)] jeg krysser fingrene for spiren din jeg[:)]

Takk, takk! Er nok sikkert helt bra men siden det er nummer to så har jeg ikke så mye tid til å tenke på spiren, føler meg liksom ikke gravid...

Krysser fingra for deg også, vi er nok ikke de eneste som er nervøse :)

neid et tror jeg ikke vi er alene om [8D] heldigvis får jeg svar i morgen tidlig den ene eller den andre veien..det skal bli godt[:)]det er nummer to for meg dette også og nummer 4 for gubben og i tilllegg til full jobb ikke barnhage og tre barn har jeg ikke mye tid til å tenke jeg heller hehe[:)]

Synes det er godt å lese at det er flere enn meg som er nervøs. 8 uker på vei og lite svangerskapsplager, så som andre er jeg nervøs for at ikke alt er som det skal. Må holde ut spenningen i 4 uker til. Da er det svangerskaps kontroll hos fastlegen min og han har ultralyd.

Back
Topp