Nervøs. Var på fest forrige uke...

shewolf

Gift med forumet
Jeg har funnet ut at jeg er ca. 4-5 uker gravid, ved hjelp av en CBD. Natt til 1. mai var jeg på fest. Drakk ikke så veldig mye. Men jeg føler meg nervøs for lille spiren likevel. Kan spiren ha fått skader, eller er det for tidlig for det, siden ingen organer eller noe slikt er dannet enda?
 
Når jeg var gravid med førstemann fant jeg det ut når jeg var 4 uker på vei ( ikke planlagt) da hadde jeg festet 2helge på rad. Typisk for jeg fester nesten aldri ellers.. Legen mente at det ikke var noe problen siden det var så tidlig. Men jeg fikk tidlig ul for å sjekke, alt var fint:) snakk med legen din du:)
 
Det går nok helt fint :) Når jeg fant ut at jeg var gravid med minstemann var jeg allerede 8 uker på veg...da hadde jeg både vært på fylla, vært på Tusenfryd og knasket p-piller siden jeg ble gravid :p
 
Det går fint! Tror de fleste av oss har gjort dette.. Jeg var hard på festinga ved forrige svangerskap (før jeg fant det ut selvfølgelig!), og har ei velskapt og glup jente i dag:)
 
Jeg var på en to dagers kule 4 dager før jeg fant det ut... Tror ikke det er noe å bekymre seg for :)
 
Det er mange som har drukket tidlig i svangerskapet, før de fikk vite at de var gravide, og det har gått bra. Så du skal bare ta det med ro :) Kan jo ikke garantere noe, men i de fleste tilfeller går det bra:)
 
Ei jeg vet om fant ut om graviditeten da hu var 6 mnd på vei, alt gikk fint med barnet ;)
 
Var på ei hard fyllekule før jeg visste at jeg var gravid med den forrige også. Og det gikk bra med ham!

Men jeg går og tenker på noe annet også. Hadde hodepine gjennom hele helgen, og knasket ibux 400mg uten virkning. Kan spiren ha tatt skade av det da, mon tro? Visste ikke at jeg var gravid da heller, og tenkte ikke tanken engang...

Hodepinen gikk ikke over, selv om jeg tok ibux. Den pleier vanligvis å gå over etter et par smertestillende, men ikke denne gang. Jeg er sikker på at det var et graviditetssymptom!

At det går an!

Heldigvis har jeg tatt folat i noen mnd - så jeg har iallefall gjort noe riktig :)

Skal uansett ringe legen, og håper jeg får time til samtale med henne...
 
Var på ei hard fyllekule før jeg visste at jeg var gravid med den forrige også. Og det gikk bra med ham!

Men jeg går og tenker på noe annet også. Hadde hodepine gjennom hele helgen, og knasket ibux 400mg uten virkning. Kan spiren ha tatt skade av det da, mon tro? Visste ikke at jeg var gravid da heller, og tenkte ikke tanken engang...

Hodepinen gikk ikke over, selv om jeg tok ibux. Den pleier vanligvis å gå over etter et par smertestillende, men ikke denne gang. Jeg er sikker på at det var et graviditetssymptom!

At det går an!

Heldigvis har jeg tatt folat i noen mnd - så jeg har iallefall gjort noe riktig :)

Skal uansett ringe legen, og håper jeg får time til samtale med henne...
Det har nokk gått bra:) men godt å få snakket med legen om det :)
 
Back
Topp