Nervøs *oppdatert*

Miramarmora

Forelsket i forumet

For UL i måren tidlig... Jeg troooor jo, og håper at alt er om de skal, og at mine beregninger stemmer... Men man vet jo aldri når d er så tidlig Synes d er ganske skremmende...
Blæ  

Da har jeg vært. Og er kjempe lettet.  alt var bare bra. Hørte hjertelyden også. Deilig.   husker ikke målene akkurat i hodet, men terminen ble satt 1 dag fram. Så blir spennende å se på ordinær UL

Æ trur d e heilt normalt å føl d sånn, å så tenke man litt på aill som har mista innpå her i d siste å da kainn man bli meir bekymra :)
Krysse fingran for at aillt e bra me spiren imårra å at ultralyden bekrefte d

Lykke til!!!!!

Håper alt går bra imorra!!! Vet hvordan du har det..slitsomt å kjenne sånn på det. Men forhåpentligvis går alt bra imorra og da kan du nyyyte ukene fremover :-)

Samuels hjertemamma skrev:
Håper alt går bra imorra!!! Vet hvordan du har det..slitsomt å kjenne sånn på det. Men forhåpentligvis går alt bra imorra og da kan du nyyyte ukene fremover :-)

Signerer denne.

Oppdatert

Så gott att höra:-)

Fick du ta invändigt UL eftersom det är så tidigt, eller gav det faktisk utslag på utvändig?Vi är lika långt gådd...å jag ska på UL nästa torsdag!
Hoppas på samma goda resultat som dig!

Åhh så bra!! :-)

CharlotteHard skrev:
Så gott att höra:-)

Fick du ta invändigt UL eftersom det är så tidigt, eller gav det faktisk utslag på utvändig?Vi är lika långt gådd...å jag ska på UL nästa torsdag!
Hoppas på samma goda resultat som dig!

Jeg var også på ul i går, fikk utvendig. Jeg så godt "bønna" med hjertet som slo;-)

Så bra at alt var bra

Miramarmora skrev:

For UL i måren tidlig... Jeg troooor jo, og håper at alt er om de skal, og at mine beregninger stemmer... Men man vet jo aldri når d er så tidlig Synes d er ganske skremmende...
Blæ  

Da har jeg vært. Og er kjempe lettet.  alt var bare bra. Hørte hjertelyden også. Deilig.   husker ikke målene akkurat i hodet, men terminen ble satt 1 dag fram. Så blir spennende å se på ordinær UL

Herlig:) Gleder meg også til å høre hjertelyd, da blir det plutselig mye mer virkelig :) Fikk tidlig UL med første, men fikk ikke det nå fordi UL er to timers kjøretur unna denne gangen, så det føles fortsatt helt uvikelig ut.. Tror jeg må ta et lass med tester for å få samme følelsen 

En herlig lyd, å høre hjertet til den lille i magen :) Jubler sammen med deg :) Håper jeg er like heldig om 6 dager ;)

Back
Topp