Nervøs og redd...

Amazing G

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Noen andre enn meg som så å si ikke har noen symptomer lenger og som ikke føler seg gravid? Fra ca uke 5-8 så var jeg kjempe kvalm, trøtt, hadde ømme bryster, kjente stikkinger/murringer nederst i magen og følte meg virkelig gravid. Nå den siste halvanne uken så har jeg så å si ikke kjent noe til de ømme brystene og murringene, og har vært mindre kvalm og trøtt.. Føler meg heller ikke særlig gravid lenger :( Og "dum" som jeg er så tok jeg en billigtest både i går og i dag, og begge testene ble kun svakt positiv. Den i dag var veldig svak! Noen andre som også har hatt det slik, som kanskje allerede har vært på tidlig ul og sett at alt står bra til? Har bestilt ul, men det er ikke før mandag neste uke, og føler det blir for lenge å gå og vente helt til fet.. Kanskje jeg bare må spørre om due har noe ledig denne uken? Klarer ikke gå rundt i denne uvissheten stort mer, det er helt forferdelig..

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Så det ble litt skrivefeil i innlegget, men fikk ikke endret på det.. Her er hvertfall det som skulle stå på slutten:

Har bestilt ul, men det er ikke før mandag neste uke, og føler det blir for lenge å gå og vente helt til det.. Kanskje jeg bare må spørre om de har noe ledig denne uken? Klarer ikke gå rundt i denne uvissheten stort mer, det er helt forferdelig..

Vanskelig å skulle synse eller mene noe siden ALT er normalt:) Gjør det som får deg til å slappe av, ta blodprøver og kanskje få fremskyndet UL :)
Lykke til:)

Vanskelig å skulle synse eller mene noe siden ALT er normalt:) Gjør det som får deg til å slappe av, ta blodprøver og kanskje få fremskyndet UL :)
Lykke til:)

Ja, det er det :) Så regner ikke med at noen her inne egentlig kan gi meg et klar svar på hva som foregår, men tenkte jeg kanskje klarte å roe nervene litt om noen opplever det samme.. Tror nok jeg skal prøve å få fremskyndet ul'en :) Takk for lykkeønskninger :)

De hadde jo selvfølgelig ingen ledige timer denne uken, så da må jeg vel bare vente til neste uke da :-/ Blææ! Håper denne uken går kjempe fort!

Altså jeg er 5+ 3 og har nada symp. Utenom ømme pupper som var ømme i går og ikke ømme i dag. Ikke så mye av stikninger lengre og heller null kvalme. Liker ikke å ha så lite symptomer :(

Sent from my iPhone using BV Forum

For to dager siden mistet jeg alle symptomer; ingen ømme pupper, ingen kvalme, den ekle uggenheten som alltid kommer når jeg er sliten forsvant også.. Dritskummelt!! Jeg hadde UL i dag, på dag 7+0, og var sikker på at løpet var kjørt. Men det var jammen liv:)

Så fortvil ikke, det er tydeligvis ingenting som går akkurat etter boka... Masse lykke til:)

Jeg er 8+1. Kjenner ingen symptomer bortsett fra litt kvalme. Har ikke hatt ømme pupper. Hadde flere symptomer i de forrige ukene. Men jeg lar være å tenke negativt, det blir man bare sliten og redd av tror jeg. Det som skjer det skjer, også ser jeg frem mot ul i uke 12.

leste på forumet her tidligere at når man har kommet et stykke ut i graviditeten har man så mye hcg i kroppen at testene begynner se svakere ut( husker ikke hvorfor) men trikset var å blande ut urinen med vann halvt om halvt og så ta en test, da ble de visst sterke igjen... så det var flere som var bekymret og hadde prøvd dette.. så hvis du har strimmeltester liggende kan du jo prøve det?

Altså jeg er 5+ 3 og har nada symp. Utenom ømme pupper som var ømme i går og ikke ømme i dag. Ikke så mye av stikninger lengre og heller null kvalme. Liker ikke å ha så lite symptomer :(

Nei, jeg liker det ikke jeg heller :( Men vi får vel bare prøve å tenke positivt, selvom jeg må innrømme at det ikke er så lett! Håper uken går fort så jeg kan få kommet meg på ul :)

For to dager siden mistet jeg alle symptomer; ingen ømme pupper, ingen kvalme, den ekle uggenheten som alltid kommer når jeg er sliten forsvant også.. Dritskummelt!! Jeg hadde UL i dag, på dag 7+0, og var sikker på at løpet var kjørt. Men det var jammen liv:)

Så fortvil ikke, det er tydeligvis ingenting som går akkurat etter boka... Masse lykke til:)

Så bra å høre at alt stod bra til med den lille i magen din da! :) Håper alt står bra til her også da! Takk for det,:)

Jeg er 8+1. Kjenner ingen symptomer bortsett fra litt kvalme. Har ikke hatt ømme pupper. Hadde flere symptomer i de forrige ukene. Men jeg lar være å tenke negativt, det blir man bare sliten og redd av tror jeg. Det som skjer det skjer, også ser jeg frem mot ul i uke 12.

Ja, du sier noe der.. Merker jo selv at det er slitsomt å gå rundt og tenke at det har gått gale denne gangen også, så jeg får vel bare prøve å tenke positivt og håpe at jeg får se et bankende hjerte på ul neste mandag :)

leste på forumet her tidligere at når man har kommet et stykke ut i graviditeten har man så mye hcg i kroppen at testene begynner se svakere ut( husker ikke hvorfor) men trikset var å blande ut urinen med vann halvt om halvt og så ta en test, da ble de visst sterke igjen... så det var flere som var bekymret og hadde prøvd dette.. så hvis du har strimmeltester liggende kan du jo prøve det?

Takk for tips :) Kanskje jeg prøver det.. Eller kanskje jeg bare skal prøve å tenke positivt frem til ul neste mandag :p Får se hva jeg klarer, hehe

Jeg mista også ca alle symptomer før helga og følte meg kjempefin. Ble selvfølgelig bekymret, men ettersom jeg ikke blødde eller hadde kramper roet jeg meg ned. I går og i dag er ømheten i puppene tilbake for fullt, skulle nesten tro de tar igjen for at det har vært fint i helga... :P Kvalm og utslått har jeg også vært i hele dag igjen.
Sålenge du inne blør, skal nok alt være fint. :)

Jeg mista også ca alle symptomer før helga og følte meg kjempefin. Ble selvfølgelig bekymret, men ettersom jeg ikke blødde eller hadde kramper roet jeg meg ned. I går og i dag er ømheten i puppene tilbake for fullt, skulle nesten tro de tar igjen for at det har vært fint i helga... :P Kvalm og utslått har jeg også vært i hele dag igjen.
Sålenge du inne blør, skal nok alt være fint. :)

Hører flere sier at så lenge man ikke blør så er nok alt fint, men jeg klarer dessverre ikke slå meg helt til ro med det.. Hadde en ma forrige gang nemlig, og da begynte jeg ikke å blø før i uke 16, men fikk vite at fosteret hadde vært død i flere uker :( Derfor "stoler" jeg altså ikke helt på at alt er fint så lenge man ikke blør :-/ Men skal prøve å holde motet oppe til mandag, for da skal jeg endelig på ul..

Back
Topp