Jeg er 7+4 i dag, samme uke og dag som sist det ble oppdaget MA hos meg. Jeg har så ekstremt lite symptomer og føler ikke at jeg er gravid egentlig. Går på progesterontilskudd og har forstått det sånn at dersom en går gjennom SA/MA så vil progesteronen holde tilbake en eventuell blødning, og i tillegg kan de få symptomene jeg har (kramper i livmor, ømme bryst og oppblåsthet) komme ene og alene fra progesteronen.
Jeg er forholdsvis mye roligere dette svangerskapet, men nå kjenner jeg mer og mer på frykten for at det ikke går veien. Har tidlig ultralyd neste torsdag (19. januar), men vurderer å fremskynde for å få svar.
Er det noen med liknende erfaringer? Håper så inderlig det går bra denne gangen. Vi begynte å prøve for 2 år siden, har hatt én MA og to kjemiske på den tiden, så NÅ håper jeg på baby
Måtte bare få ut tankene og litt frustrasjon
Jeg er forholdsvis mye roligere dette svangerskapet, men nå kjenner jeg mer og mer på frykten for at det ikke går veien. Har tidlig ultralyd neste torsdag (19. januar), men vurderer å fremskynde for å få svar.
Er det noen med liknende erfaringer? Håper så inderlig det går bra denne gangen. Vi begynte å prøve for 2 år siden, har hatt én MA og to kjemiske på den tiden, så NÅ håper jeg på baby
Måtte bare få ut tankene og litt frustrasjon