Guest
Hei! Jeg viste ikke helt hvor/hvilken "post" jeg skulle skrive på. Jeg valgte å skrive her, håper det går fint. Har for en liten uke siden funnet ut at jeg nå er gravid, 7 uker på vei. Nå er jeg kjempe redd og engstelig, for jeg i slutten av april i år, gikk gjennom en MA, når jeg var 13 uker på vei, og måtte operere. Fosteret var allerede uten liv da, i uke 9, noe som kroppen min ikke "registrerte" slik den ikke helt ville støte det fra seg.
Så nå er jeg kjempe redd for att dette skal skje igjen, var ikke noen hyggelig opplevelse. Og greier enda ikke glede meg så mye over det, på grunn av redselen for at det skal skje igjen. Etter avtale med gyn.lege på sykehuset i april, skulle jeg kontakte fastlegen min når jeg ble gravid igjen, slik han kunne henvise meg videre til UL, når jeg var i uke 8-9.. Jeg er kjempe nervøs, og trenger noen oppmuntrende ord o.l....
Så nå er jeg kjempe redd for att dette skal skje igjen, var ikke noen hyggelig opplevelse. Og greier enda ikke glede meg så mye over det, på grunn av redselen for at det skal skje igjen. Etter avtale med gyn.lege på sykehuset i april, skulle jeg kontakte fastlegen min når jeg ble gravid igjen, slik han kunne henvise meg videre til UL, når jeg var i uke 8-9.. Jeg er kjempe nervøs, og trenger noen oppmuntrende ord o.l....