Nervøs nå, får ikke sterkere test!

Kvælpklein!

Elsker forumet
Tok en ny strimmel idag, og den ble faktisk svakere enn den jeg tok på IKM:( Dritnervøs for ny SA nå. De testene ble svakere og svakere før jeg begynte og blø. Noen flere som ikke får sterkere tester? Trøst meg! Greier jo ikke tenke på annet nå!

Mine ble ikke særlig sterkere mellom 11dpo og IKM. Testet igjen 17dpo og da var den blitt tydelig sterkere. Er du kommet langt?

Jeg testet sist på IKM om onsdagen, og nå idag på "morgenurin" (er oppe og tisser minimum 2 ganger om natta), 17 dpo idag da ca. Er litt vanskelig og se om den er likens farge eller om den er liten nyanse svakere. Har heldigvis ikke vondt i magen, annet enn at det jobbes der nede. Og ikke antydning til blod. Men på SA'en i november hadde jeg tre dager med svaaake tester før jeg fikk blødning noen dager etter IKM.

Hva tror dere? De tre siste er iværtfall ikke sterkere. Pyton når man blir så usikker. Den i midten er tatt på IKM på onsdag.

Vedlegg

• 1360494293808.jpg
    1360494293808.jpg
    33,1 KB · Visninger: 111
Her er min 18 dpo. Ikke så sterk den heller ;) Så trenger ikke å bety noe.

Vedlegg

• 1360496703805.jpg
    1360496703805.jpg
    29,1 KB · Visninger: 100
Slapp av! Det ser bra ut :) de trenger ikke alltid bli sterkere, og jeg synes ihvertfall ikke de har blitt svakere! Gratulerer :)

Ok.. Føler meg litt bedre når dere sier dette. Men greier ikke og slå meg til ro. Ringer nok for privat UL snarest mulig! Huff, kommer til å være helt fjern på jobben imorgen, men det er godt å få tiden til å gå litt fortere.

De har i hvertfall ikke blitt svakere :) Har selv vært utålmodig med mine tester, synes det går sååå sakte til den superpositive testen. Har begynt å teste annenhver dag og er nå mye roligere - lettere å se fremgangen nå :)

Testene ble jo så fort sterkere med førstemann! Men det er jo ikke riktig å sammenligne svangerskap da. Skal prøve å holde meg til annenhver dag fremover jeg også. Bare en test denne morgenen og så må jeg roe meg..

Testene ble jo så fort sterkere med førstemann! Men det er jo ikke riktig å sammenligne svangerskap da

men idag ble testen en anelse sterkere og jeg blør ikke, så jeg slapper litt mer av nå.

Her er dagens nederst.

Vedlegg

• 1360666717773.jpg
    1360666717773.jpg
    34,4 KB · Visninger: 75
Den er jo sterkere :D

Mye sterkere :D

Jaaa, jeg er glad! Da kan jeg kanskje begynne og tro at det kanskje kan gå bra!

Tok en CBD med indikator idag, og den sier fortsatt 1-2 uker:-(

Ikke stol for mye på CBD, kan du ikke heller stikke innom laben på legekontoret å ta noen runder med hcg? :)

Back
Topp