Nervøs legetime i morgen

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Jeg er så nervøs ... Huff, men så trøtt så sover vel etter fiskegrateng. Brått lyst på det :)

Jeg har hatt MA 2 ganger og jeg er redd for det, men ALT er annerledes nå :) magefølelsen min og :)

Time 09:40 i morgen

Lykke til i morgen! :D

ImageUploadedByBV Forum1444848786.521686.jpg
Dette var min test på mandag
Ettermiddag
Og tatt idag

ImageUploadedByBV Forum1444848812.990129.jpg
Morgen

ImageUploadedByBV Forum1444848821.841452.jpg
Ettermiddag

Jeg har og tatt test med 2-3 på som ble tatt morgen igår

Dette er vel bra? :)

ImageUploadedByBV Forum1444848935.114321.jpg
Tatt tirsdag morgen :)

Kun fått skyggestrek når jeg har mistet

Masse lykke til :-) dette går så bra så :-):-)

ImageUploadedByBV Forum1444895254.648437.jpg
Dagens test :D den er utrolig sterk :)

Testen hos legen også positiv med små dråper jeg presset ut :) hcg prøve ble tatt og fått sykemelding. Skal være i ro nå første ukene :)

jeg dyppet testen i urinen og streken kom med en gang :D

Testen hos legen også positiv med små dråper jeg presset ut :) hcg prøve ble tatt og fått sykemelding. Skal være i ro nå første ukene :)

Hei så bra :-) nå har du mange positive tester :-) dette kommer til å gå bra :-)

Jeg har også mistet tidligere, har en MA og 1 SA og 3 års prøving bak meg så er 50% sykemeldt og kommer til å sykemelde meg helt med en gang jeg føler foren blir dårlig, skal lytte helt til kroppen min og ikke presse meg noenting.

Men tror det kommer til å gå bra denne gangen for oss begge :-)

Tenker å gå til lege selv i uke 6 å spørre om jeg kan få henvisning til tidlig ul :-)

Hei så bra :) nå har du mange positive tester :) dette kommer til å gå bra :)

Jeg har også mistet tidligere, har en MA og 1 SA og 3 års prøving bak meg så er 50% sykemeldt og kommer til å sykemelde meg helt med en gang jeg føler foren blir dårlig, skal lytte helt til kroppen min og ikke presse meg noenting.

Men tror det kommer til å gå bra denne gangen for oss begge :)

Tenker å gå til lege selv i uke 6 å spørre om jeg kan få henvisning til tidlig ul :)
hei :) ja har det og den her var jo knall positiv. ble det med en gang :) jeg fikk sykemelding også skal jeg til gyn 26 og legen 28. jeg får oppfølgning hos gyn denne gangen. bruker crinone og albyl-e nå :) jeg har troen på oss begge nå ! <3

ImageUploadedByBV Forum1444900058.376610.jpg
Streken min er sterkere enn kontroll streken :)

Back
Topp