nervøs jeg...

katrinev

Glad i forumet
driver jo enda å tester etter kjemisk i mars... livredd for å miste igjen... skal idag være 4+6 eller 5+0 litt usikkert... men den digitale jeg tok på morgenurin idag viste bare 1-2 uker :(
jeg vet at jeg har mer konsentrert urin uttpå dagen enn om morran, fordi jeg drikker så masse på kveldene...
hvrtfall så skal jeg til legen 13.30- vil ha blodprøve eller time til ul. så får vi se da... blir sikkert blodprøve siden jeg ikke er lengre på vei enn jeg er, ellers må jeg sikkert vente noen dager...
huff den angsten for å miste er helt grusom :(
 
Går bra skal du se, sender mange gode tanker :Heartred
Har mistet selv, så skjønner godt du er redd. God klem til deg:Heartred
 
driver jo enda å tester etter kjemisk i mars... livredd for å miste igjen... skal idag være 4+6 eller 5+0 litt usikkert... men den digitale jeg tok på morgenurin idag viste bare 1-2 uker :(
jeg vet at jeg har mer konsentrert urin uttpå dagen enn om morran, fordi jeg drikker så masse på kveldene...
hvrtfall så skal jeg til legen 13.30- vil ha blodprøve eller time til ul. så får vi se da... blir sikkert blodprøve siden jeg ikke er lengre på vei enn jeg er, ellers må jeg sikkert vente noen dager...
huff den angsten for å miste er helt grusom :(
Er ikke noe godt :-( er selv veldig redd. Prøver å slappe av. Er 5+6 i dag. Mistet uke 5+5 i februar og kjemisk rundt uke 4 i mars.

Det med hcg kan være at den stiger litt sent. Er veldig stor forskjell på det minste og meste hcg nivåe uke for uke har jeg sett. Er et skjema en plass. Skal se om jeg finner det. Jeg har ikke turt å tatt noen flere tester :-S

Lykke til hos doktoren, sender deg klem <3
 
Men viss du er 4+ så stemmer digital som sier 2 uker siden vi plusser på 2 uker ...
 
ja men jeg mente jeg var 5+0 idag, men mulig det er et par dager mindre... uansett ble jeg nervøs da det ikke sto 2-3 i det minste....
 
driver jo enda å tester etter kjemisk i mars... livredd for å miste igjen... skal idag være 4+6 eller 5+0 litt usikkert... men den digitale jeg tok på morgenurin idag viste bare 1-2 uker :(
jeg vet at jeg har mer konsentrert urin uttpå dagen enn om morran, fordi jeg drikker så masse på kveldene...
hvrtfall så skal jeg til legen 13.30- vil ha blodprøve eller time til ul. så får vi se da... blir sikkert blodprøve siden jeg ikke er lengre på vei enn jeg er, ellers må jeg sikkert vente noen dager...
huff den angsten for å miste er helt grusom :(
Jeg er like langt på vei som deg. Jeg var på ul i dag. Kunne se at livmoren hadde fått en hinnw og noe som kunne minne om noe. Gynekologen sa bare det så ut som at jeg var gravid. Og utfra hcg i urin så stemte det at jeg muligens var 4+6 eller noe...
 
Jeg er like langt på vei som deg. Jeg var på ul i dag. Kunne se at livmoren hadde fått en hinnw og noe som kunne minne om noe. Gynekologen sa bare det så ut som at jeg var gravid. Og utfra hcg i urin så stemte det at jeg muligens var 4+6 eller noe...
Ok. Ja litt tidlig enda å se noe bombesikkert vil jeg tro. Hvordan målte han hcg i urin slik at han kunne si det? Sitter å venter på legen nå. Guri. Blir jo helt utafor av det her. :/
 
Lykke til!

Hva mener dere når dere skriver "kjemisk"?
At egget ikke har rukket å feste seg bra, kroppen produserer litt hcg, men mister før uke 4+6. Da kaller de det for kjemisk graviditet, en tidlig spontanabort.

De aller fleste har opplevd det, uten å vite om det. Ofte er da mensn litt forsinket eller noe, sa legen til meg. Så er vist veldig veldig vanlig.
 
Kjemisk, egentlig kjemisk svangerskap, er når det blir sa, altså spontanabort før 5+0, for før den tid kan det ikke klinisk påvises ved ul, bare kjemisk (ved å måle hormon)

Svangerskapet er dog helt reelt, det er bare aborten som kommer tidligere enn det vi kaller sa, som også er helt telle svangerskap, så lenge de varer.
 
Urin prøva var positiv. Ikke sterk sa dem men positiv. Tok blodprøve og ny på fredag. Vente vente.....
 
Ok. Ja litt tidlig enda å se noe bombesikkert vil jeg tro. Hvordan målte han hcg i urin slik at han kunne si det? Sitter å venter på legen nå. Guri. Blir jo helt utafor av det her. :/
2 streker på resten mange tester
Skal ta blodprøve i morgen på jobb
 
Back
Topp