nervøs jeg...

*Bertemor*

Forelsket i forumet
Hei jenter. Nå sitter jeg på jobb, om to timer skal jeg hjem, og da har min kjærste kjøpt en test.. Så jeg skal teste når jeg kommer hjem. Har aldri vært så nervøs før jeg. Tenk om den tester positivt! Da blir det en riktig god kveld tror jeg nok. Jeg krysser alle fingre og tær altså...
Måtte bare si det folkens. kanksje litt fjurtis, men jeg må dele det med noen=)

Klemmer

takk takk. Nei ikke kryss bena trine85=) Jeg klarer nesten ikke å vente gitt, men skal gi dere resultatet når jeg kommer hjem. uansett hva det blir=)

Hvordan gikk det bertemor?

Krysser fingrene for at du har fått det resultatet du ønsket deg.

Klem, M

Det er så mye spennende som skjer nå altså!
Er skikkelig spent!

HALLO!!! ER DU DER???
Kom inn å fortell oss da!

Lykke til iallefall!
[:D][:D][:D]

Så spennende..vet godt hva du mener. Var super nervøs selv..tok el-test som oppvarming...skrullete...Hi hi...Venter spent!![:D]

Beklager jenter, for at jeg ikke skrev i går. men OIOIOI. Ja jenter, jeg vet ikke helt hva jeg skal tro jeg.. I går når jeg kom hjem hadde ikke kjærsten kjøpt test fordi apoteket var stengt. Men han dro å kjøpte på morran i dag. Vi har akkuart vært ute en tur, ville ikke si noe til han men jeg tok testen når jeg kom hjem nå for en halv time siden.... La testen ned og gikk og satt meg. Gikk inn på badet etter et par minutter, og der var det en veldig sterk strek, og en ganske svak, men jeg så den..
HJELP! Hva skal jeg tro?hehe. Tror ikke helt ¨på den!er det virkelig sant??

MANGE HAPPY KLEMMER!!!

ER DET SANT????

Du er nok gravid vennen!
En strek er en strek. Gratulerer så mye!!!!

Gratulerer så mye[:D]

tusen tusen takk.har liksom ikke gått op for meg enda, bare sitter og smiler å ler jeg! men synes det er så merkelig at det har tatt så kort tid. På første pp, det er jo bare helt utrolig! Må bare si masse lykke til alle sammen!!!
jeg forlater dere jo ikke for det=)

grattis grattis grattis....så gøy for deg....[:)]

gratulerer så mye..en.strek er en strek![:D]

Oijj! Gratulerer så masse!!
[:D][:D][:D]

Gratulerer [:)]

[:D]GRATULERER!!! Så bra!! Kos deg..Jeg har visst det selv i 4 dager...men skjønner det ikke helt ennå! Det kommer vel etterhvert![;)]

Back
Topp