Nervøs hele tiden :/

Lillefrue

Elsker forumet
Jeg gruer meg alltid for å gå på do i redsel for at jeg skal se blod, og at det denne gangen ender så alt for fort nok en gang :(
Jeg liker ikke dette her, skulle ønske det fantes noen garantier men man kan ikke gjøre annet enn å vente. :(

Har også tidvis vondt i magen, er det vanlig eller ett dårlig tegn? :(

Jeg klarer ikke å slappe av!

Off, trengte bare å få det ut.

Mensmurringer, stikking og slikt er ikke uvanlig, har mye av det selv. Men kjenner til følelsen ellers altså. Prøver rett og slett ikke å tenke så mye på det.

Disse ukene er veldig tøffe. Man blir ganske mentalt forstyrra. Så tror gjerne det er mye verre for de som har opplevd å miste tidligere. Jeg har rett og slett måtte legge hele opplegget litt til sides. Å fokusere på andre ting. Å med ca null Symptomer, så går det ganske greit!

Jeg tror man må bare leve i nuet og ta dag for dag. Er bekymret jeg og.. Nesten godt man er så sliten at man legger seg tidlig for da går det fortere til man er en dag lenger på vei ;-)

Uff, skjønner så alt for godt hva du mener :(

Uff:( Jeg kjenner meg veldig godt igjen. Dagene går sakte, og jeg gruer meg spesielt til uke 9 (da jeg mistet sist). Prøver å holde tankene okkupert med andre ting, men lettere sagt enn gjort:)

Det å ha vondt i magen i form av stikking, murring og lignende er normalt:)

Jeg tror man må bare leve i nuet og ta dag for dag. Er bekymret jeg og.. Nesten godt man er så sliten at man legger seg tidlig for da går det fortere til man er en dag lenger på vei ;-)
jeg tror Delia har et poeng her. Ta en dag, eller en stund av gangen. Nervøse for hvordan det kan gå er vi nok alle ganske lenge :)

Takk for gode kommentarer, og regner med jeg ikke er eneste som føler det slik. Men er bare så godt å dele ting med andre:) lette litt på trykket :)

Håper denne lille spire klorer seg fast, og at nervene roer seg :)

Ja det er litt opp og ned fra dag til dag, men er noe med å si det til noen og få forståelse. Det hjelper hvertfall for meg :-) Masse lykke til <3

Jeg er også helt lik, enda jeg ikke har vært gravid før. Jeg har brunlig utflod også til og fra, så jeg gruer meg til hvert toalettbesøk! Skal på tidlig ul til tirsdag, da er jeg 6+1, og håper virkelig at jeg ser et hjerte slår da :)

Føler sånn med deg! Vi var jo i samme termingruppe forrige gang vi var gravide også. Og begge mistet..

Nå skal ingen av oss miste! Synes dagene snegler seg forbi, og jeg er akkurat som deg. Nærmest nistirrer på papiret hver gang jeg har vært på toalettet.

Nå er første mål å komme meg til 6 uker - Halvveis til 12, og lengre enn forrige gang..

Føler sånn med deg! Vi var jo i samme termingruppe forrige gang vi var gravide også. Og begge mistet..

Nå skal ingen av oss miste! Synes dagene snegler seg forbi, og jeg er akkurat som deg. Nærmest nistirrer på papiret hver gang jeg har vært på toalettet.

Nå er første mål å komme meg til 6 uker - Halvveis til 12, og lengre enn forrige gang..

Off ja. Husker.
Nei, vi får håpe og tro det er vår tur nå endelig:)
Ja jeg og håper jeg kommer til uke 6 som første mål. Så setter ikke kjempe lange mål om gangene kjenner jeg:)

Back
Topp