Nervøs for UL :(

Vinterland

Flørter med forumet
Jeg skal på ultralyd 4.juni neste uke, og jeg er så nervøs. :(

Har hatt et svangerskap som har endt dårlig og et som gikk fint hele veien.
Første mista jeg en mnde før termin, mens hun andre var alt bra hele veien og hun kom 5 uker før termin.

Men er så redd får å få beskjed om at det ikke er liv, ikke er foster i fostersekken eller at noe er galt i det hele tatt. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg mange ganger i døgnet fordi jeg begynner å tenke på det. Ikke kan jeg snakke med noen om det heller fordi jeg ikke har sakt noe til noen om graviditeten ennå annet enn samboeren min som er like nervøs. :|

vet hvordan du har det, skal selv på ul i morgen og merker jeg er litt nærvøs.

Vet det er lettere sagt enn gjort, men prøv og ikke tenk så mye på det.

Men du kan ikke høre om du kan få ul litt fortere da siden du er så nærvøs, så slipper du ihvertfall vente så lenge

Stakkars deg som har mistet et nesten fullbårent barn!!
Huff..

Jeg kan i alle fall si at jeg gruer meg like mye som deg, og er LIVREDD for å miste. Jeg tenker på det hver dag flere ganger om dagen.. Tenk om det ikke er liv..
Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å "ikke tenke på det"..
[&o]

Jeg tror de fleste er redde for å miste i denne fasen, så skjønner at du er bekymret! Men kan ikke fatte hvordan det er å miste et nesten fullbårent barn. [&o] Prosenten for at alt går bra nå, siden du har funnet ut at du er gravid er jo mye større enn at det skal gå galt. Likevel vet vi at det ikke går med noen.... Tror nesten du bare må prøve å slappe av, og gå på ul og se hva som skjer. Sannsynligheten for at alt er bra, er jo mye større enn motsatt. Håper du greier å falle litt til ro og glede deg litt og! [:)] Lykke til!!!

Back
Topp