Nervøs for UL i dag *oppdatert*

Bambi_

Betatt av forumet
I dag skal jeg på tidlig UL. Er 6 uker på vei i dag. Jeg skal inn fordi jeg har mistet tre allerede, og skal få oppfølging denne gangen. Skal bli satt på en hormonbehandling. Håper virkelig at alt ser bra ut i magen i dag. Er kjempe nervøs. Vi ønsker oss så sterkt et barn, og håper at uhellet er over for oss og at det vil gå bra denne gangen. Ønsk meg lykke til i dag :)

---
Tusen takk for alle lykkeønskninger! Må ærlig innrømme jeg ikke ble noe mer klok i dag, og kanskje bittelitt mer forvirret :-/ Jeg har tidligere vært til utredning for mine tre mislykkede svangerskap, og legen da bestemte at når jeg kom til uke 6 skulle jeg ha UL og oppstart av hormonbehandling. Fikk en annen lege i dag som undersøkte meg helt kort. Han fant bare at livmoren min hadde noe fortykket kant, men kunne ikke se noe ellers. Så ha sa nølende at enten var det ikke noe svangerskap lengre eller så er jeg kortere på vei enn først antatt. Han ville ikke starte med hormonbehandling enda, ville vente enda ei uke - i motsetning til hva som har blitt bestemt og det de har lovet meg... Svært skuffet for det. Deretter ønsket han å måle HCG. Det er greit, så har tatt prøve på det. Skal ta ny prøve på torsdag. Dessverre har håpet mitt sunket mange hakk i dag. Jeg frykter at historien gjentar seg... :´(

Hormonbehandlingen består av en vaginal krem som skal tas fram til uke 11-12. I forhold til om jeg kan være kortere på vei tviler jeg. Jeg har en syklus man nesten kan stille klokka etter. Har vært stabil siden jeg sluttet på p-pillen for over 2 år siden. Håper at han ikke undersøkte godt nok og at en liten spire gjemmer seg godt der inne ;)
 
lykke til :) håper alt står bra til :)
 
Masse lykke til! :)
 
Masswe lykke til! 
Håper alt såg bra ut på ul! =)
 
hvordan gikk det i dag?? :)
 
6 uker er ganske tidlig da, min gynekolog vil ikke ha inn gravide før uke 7 fordi sjansen er stor for at man bare lager uro rundt noe som ikke må være uro. Kanskje er ikke UL-apparatet bra nok og at man ikke ser noe tydelig ennå. Håper du drar tilbake om 1 uke og alt er fint
 
Huff, så dumt at du ikke fikk mer utav timen idag.. når får du komme tilbake da? Det er uutoldelig å gå rundt å vente på noe man ønsker.. Håper dere får noen svar om ikke så lenge! Ikke vær redd for å mas, de som skriker høyest får hjelp. Desverre:( Og det er jo ikke bra for deg som har opplevd vonde ting tidligere å gå rundt å bekymre deg ihjel.
 
Back
Topp