Nervøs for legetime i morn

Kizy

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Jeg har nemlig en svulst på hypofysen. Har trengt medisiner av og på siden 2009.
Svulsten er en såkalt hyperprolaktinom, som vil si at den produserer prolaktin. Den vokser når jeg ikke er på medisiner og minsker når jeg går på de. Hvis den blir for stor kan den skade synsnerven.
Måtte slutte med medisinene mine når jeg ble gravid, da de ikke er forenlige med graviditet og amming.
Nå mistenker jeg at den har vokst en del, og skal derfor til legen i morn.
Gruer meg litt for dette. Hvis jeg har rett, så må jeg slutte med ammingen med en gang, hvis jeg tar feil, så betyr det at det er noe annet som er galt.
Så derfor håper jeg at det "bare er svulsten", for da er det medisiner og ammeslutt, og så blir plagene borte. Men etter mye amme vansker med storebror, så syns jeg det er så kos med lillebror som elsker puppen.

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men måtte bare få det ut.
 
Lykke til og sender en klem. Håper det går bra i morgen. :) Skjønner at det er dumt om du må gi opp ammingen, men tenk på at du har gitt han masse god melk i et halvt år ca. :)
 
Masse lykke til i morgen!!
 
Masse lykke til i morgen! Som hun sier over her: bare tenkt på hvor flink du har vært som har ammet de viktigste mnd i livet til gutten din :) Nå er det viktigst å ta vare på helsa di. Stor klem <3
 
Lykke til :)
 
Så kjedelig med ammingen. Men at du er frisk er det viktigste :) Lykke til.
 
Lykke til og hvis du må gi opp ammingen så prøv å finn andre måter å få kosen på:)
 
Tusen takk alle sammen.
Det dukker bare alltid opp så mye tanker når man sitter alene på kvelden og gruer seg
 
Uff så skummelt :/
Hvordan gikk det?
 
Skal avvente med medisinene til vi får resultat av mr, som er om ca 5 uker. Så ble anbefalt å bare fortsette som normalt
 
Back
Topp