Nervøs for å fortelle til besteforeldre

Nasken

Forelsket i forumet
Hei!
I dag skal vi fortelle våre foreldre om at de skal bli besteforeldre. Er 6+3, umulig å vente til uke 12 så kan likegjerne bare fortelle det nå. Begge besteforeldreparene har ingen barnebarn fra før og vi vet at ønsket om barnebarn er STERKT. Min mamma har vel maset i nærmere 7 år :p Det blir en kjærkommen nyhet og vet at det vil bli ekstremt mye glede. Allikevel er både jeg og mannen så sinnsykt nervøse!

Er det flere som har hatt det sånn?

Begge sitter med hjerteklapp.
Vi har pratet lit om det, og funnet ut at det er kanskje nå det liksom blir på ordentlig? Jeg er ikke plaget med noen spesielle symptomer så jeg føler meg jo ikke gravid (annet enn mangel på energi), så kanskje det slår oss litt nå..
 
Det går helt sikkert bra! De blir sikkert overlykkelige❤️ har dere tenkt å si det på en spesiell måte? Masse lykke til i allefall
 
Hørtes ut som oss første gang ☺️ Vi bare sa det rett ut. De ble veldig glade alle
 
Masse lykke til! Jeg tror dere har rett i at det blir ler virkelig når man deler det, og ekstra gøy når det er etterlengtet og en virkelig gledelig nyhet for alle. Lykke til! Hører gjerne om hvordan det gikk! :D
 
Lykke til! Det går nok kjempefint :) vi skal og fortelle besteforeldre i helgen, kjenner igjen nervøsiteten. Blir godt når nyheten er ute :)
 
Lykke til! Det går nok helt sikkert fint :) vi gruer oss vi også nå, men mest fordi de regner med at vi er ferdige med barn... Så sjokket blir nok stort her også, selv om det sikkert går bra her også :)
 
Spennende! :)

Hvordan gikk det? Glemmer ALDRI reaksjonene når vi fortalte besteforelde at vi skulle ha første barn. Var første for alle og han er en goklump på 7 år nå <3
 
Takk for svar alle sammen! Det gikk kjempebra! Vi hadde pakket inn en nyfødtbody og ga først en til svigermor da vi var på besøk hos henne og det samme hos mine foreldre. Vi sa det var en gave i fra Amsterdam siden vi nettopp hadde vært der :p Det var tårer og glede og bare masse lykke! Mamma så seriøst ut som hun skulle besvime, hun ble helt kritthvit :hilarious: Ble bekymra et øyeblikk, men så gikk det over i gledestårer!
Første barnebarn på begge sider så gleden var rett og slett enorm!
Var deilig å få fortalt det, og å ha noen å dele det med! Nå må pappa opp på loftet og hente frem vuggen og dåpskjolen, etter streng instruks fra mamma :D
 
Takk for svar alle sammen! Det gikk kjempebra! Vi hadde pakket inn en nyfødtbody og ga først en til svigermor da vi var på besøk hos henne og det samme hos mine foreldre. Vi sa det var en gave i fra Amsterdam siden vi nettopp hadde vært der :p Det var tårer og glede og bare masse lykke! Mamma så seriøst ut som hun skulle besvime, hun ble helt kritthvit :hilarious: Ble bekymra et øyeblikk, men så gikk det over i gledestårer!
Første barnebarn på begge sider så gleden var rett og slett enorm!
Var deilig å få fortalt det, og å ha noen å dele det med! Nå må pappa opp på loftet og hente frem vuggen og dåpskjolen, etter streng instruks fra mamma :D
Gleder meg plutselig ved å lese dette nå;) men jeg vil vente.. første barnebarnet til mine foreldre. Mamma har hinta i flere år.. så hun kommer til å blir så glad ;)
 
Så fantastisk! Nå har dere i alle fall mye glede rundt dere og baby ❤
 
Takk for svar alle sammen! Det gikk kjempebra! Vi hadde pakket inn en nyfødtbody og ga først en til svigermor da vi var på besøk hos henne og det samme hos mine foreldre. Vi sa det var en gave i fra Amsterdam siden vi nettopp hadde vært der :p Det var tårer og glede og bare masse lykke! Mamma så seriøst ut som hun skulle besvime, hun ble helt kritthvit :hilarious: Ble bekymra et øyeblikk, men så gikk det over i gledestårer!
Første barnebarn på begge sider så gleden var rett og slett enorm!
Var deilig å få fortalt det, og å ha noen å dele det med! Nå må pappa opp på loftet og hente frem vuggen og dåpskjolen, etter streng instruks fra mamma :D
Fantastisk :D
 
Back
Topp