Nervøs før ultralyd

Frøken_

Forelsket i forumet
Aprilspirene 2023
Skal på ordinær ultralyd om 2 dager og ble plutselig kjempe nervøs! Er så redd for at hjerte ikke slår lenger eller noe annet er galt.. Har gledet meg veldig hele tiden, men nå kjenner jeg at jeg gruer meg. Flere som har det slik?
 
Ja, jeg kjenner stigende stressnivå etter som OUL nærmer seg. Sånn har det vært med alle kontrollene så langt. Men håper at jeg klarer å senke skuldrene skikkelig etter OUL hvis alt ser bra ut der!
 
Var litt der når det var mange uker til selv. Så begynte jeg å kjenne liv så da ble det litt lettere å være tålmodig. Nå er jeg bare utålmodig fordi jeg vil finne ut om det er gutt eller jente. :laughing002

Vet det kan være vanskelig å ikke tenke på den måten men statistikken er på din side❤️
 
Skal ha anatomi ultralyd i morgen i uke 21. Ikke så kjemperedd siden jeg kjenner godt med liv og 12 ukers UL og NIPT test gikk bra, eller kanskje bittelitt nervøs for at det skal være noe galt med morkake og KS arret siden jeg skulle få ekstra oppfølging for dette med spesialist for høyrisiko svangerskap. Satser på det går bra da!
 
Back
Topp