Sjukt nervøs for i TUL som er i morgon, drøymte om det i natt og det gikk ikkje så bra da :/ sist fikk eg påvist MA i veke 19 så er ikkje heilt rolig denne gongen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjukt nervøs for i TUL som er i morgon, drøymte om det i natt og det gikk ikkje så bra da :/ sist fikk eg påvist MA i veke 19 så er ikkje heilt rolig denne gongen![]()

Gratulerer! Så bra!Veldig letta i dag, alt såg fint utfikk ein time til før OUL så da blir det heldigvis ikkje så lenge til neste
![]()
Gratulerer! Så bra!Kan jeg spørre i hvilken uke utviklingen stoppet opp sist da det ble oppdaget så sent?
Fikk aldri noko svar på det egentlig. Men var på UL da i veke 13/14 (alt såg fint ut) og så da igjen i veke 19. Legen som såg på dei etterpå sa at dei ikkje hadde vore døde så lenge sidan dei såg ganske fine ut og ikkje hadde gått i oppløysing. Men forma betra seg betraktelig etter 15 veker så eg vil tru det var deromkring. Men det var jo også eit høgrisikosvangerskap sidan det var tvillingar, no er det (heldigvis, pga erfaringa) berre en![]()
Uff! Så forferdelig å måtte oppleve noe såntFikk aldri noko svar på det egentlig. Men var på UL da i veke 13/14 (alt såg fint ut) og så da igjen i veke 19. Legen som såg på dei etterpå sa at dei ikkje hadde vore døde så lenge sidan dei såg ganske fine ut og ikkje hadde gått i oppløysing. Men forma betra seg betraktelig etter 15 veker så eg vil tru det var deromkring. Men det var jo også eit høgrisikosvangerskap sidan det var tvillingar, no er det (heldigvis, pga erfaringa) berre en![]()