Nervøs før TUL!

Tinkerbell

22.01.14 <3
Januarhula 2014
Sjukt nervøs for i TUL som er i morgon, drøymte om det i natt og det gikk ikkje så bra da :/ sist fikk eg påvist MA i veke 19 så er ikkje heilt rolig denne gongen :(

Skjønner din bekymring når du har en slik opplevelse bak deg. Krysser fingrene for deg! Lykke til!!

Sjukt nervøs for i TUL som er i morgon, drøymte om det i natt og det gikk ikkje så bra da :/ sist fikk eg påvist MA i veke 19 så er ikkje heilt rolig denne gongen :(

Krysser fingrene for deg og håper du får en fin opplevelse i morgen! :)

Sender en klem og krysser fingrene for deg! :p

Sender deg en god klem, forstår litt hvordan det føles :Heartred
Lykke til i morgen! Har tul jeg også i morgen :)

Skjønner godt at det er ekstra skummelt når du har opplevd ma før. Masse lykke til :Heartred:Heartred

Veldig letta i dag, alt såg fint ut :) fikk ein time til før OUL så da blir det heldigvis ikkje så lenge til neste :)
Gratulerer! Så bra! :) Kan jeg spørre i hvilken uke utviklingen stoppet opp sist da det ble oppdaget så sent?

Gratulerer! Så bra! :) Kan jeg spørre i hvilken uke utviklingen stoppet opp sist da det ble oppdaget så sent?

Fikk aldri noko svar på det egentlig. Men var på UL da i veke 13/14 (alt såg fint ut) og så da igjen i veke 19. Legen som såg på dei etterpå sa at dei ikkje hadde vore døde så lenge sidan dei såg ganske fine ut og ikkje hadde gått i oppløysing. Men forma betra seg betraktelig etter 15 veker så eg vil tru det var deromkring. Men det var jo også eit høgrisikosvangerskap sidan det var tvillingar, no er det (heldigvis, pga erfaringa) berre en :)

Fikk aldri noko svar på det egentlig. Men var på UL da i veke 13/14 (alt såg fint ut) og så da igjen i veke 19. Legen som såg på dei etterpå sa at dei ikkje hadde vore døde så lenge sidan dei såg ganske fine ut og ikkje hadde gått i oppløysing. Men forma betra seg betraktelig etter 15 veker så eg vil tru det var deromkring. Men det var jo også eit høgrisikosvangerskap sidan det var tvillingar, no er det (heldigvis, pga erfaringa) berre en :)

Så grusomt! Skjønner at du syns det er vanskelig og er bekymret.

Godt at alt ser bra ut så langt på ul, men det er absolutt noe med det å komme forbi der man var da man mistet sist. Håper du får lov til å gå til termin denne gangen.

Jeg mistet ikke så sent som du, fikk konstatert MA i uke 12 , men jeg er nokså langt nede psykisk nå fordi jeg har vært så dårlig og nå plutselig er jeg bedre igjen......akkurat som sist da jeg mistet. Jeg er i uke 9....
Er satt opp på ul igjen om 2,5 uke, men det føles alt for lenge til akkurat nå....

Dette var både utrolig trist lesning og utrolig oppløftende, det som er nå er jo fantastisk så langt.
Måtte lykken stå deg bi og veie litt opp for det tunge du har gått gjennom selv om de man mister for alltid vil være i mammahjertet.

Beste ønsker.

Uff! Så forferdelig å måtte oppleve noe sånt :(

Back
Topp