Nervös...

mammas_elskling

Forelsket i forumet
Är det någon här som har födt på Ahus tidigare? Hur var eran upplevelse där? Har hört en del negativt om Ahus på sistone..

34+3 idag :)

Har ikke født der før, men skal også føde der denne gangen. Hørte også Mye negativt om Ahus så jeg er litt nervøs jeg også, men vi må huske at folk snakker fort mye av det negative og lettere lar vær å snakke om det positive. Dette går nok fint!

Har født der 2 ganger før! I 2007 på gamle ahus og i 2009 på nye ahus! Må si jeg var fornøyd, men ting kunne vært bedre, men så hadde jeg en tøff fødselsopplevelse sist gang! Skal føde der nå også, men blir nok planlagt KS! Ikke hørt noe fra de siden 31 august. Ringte dit idag og legen er ikke tilbake før på tirsdag, så da finner jeg ut mer! men ja, har vært en del negativ omtale om Ahus i tabloider og det er skremmende.

Jeg har født på Ahus, i 2010. Og jeg sitter igjen med en positiv opplevelse. Tror det kommer mye ann på personen også jeg da. Junior blei tatt med sugekopp, fordi hjerterytmen hans sank, så alt skjedde veldig fort, og det kom plutselig mange på rommet. Når han ble født, kom alle bort til meg og lurte på om jeg syntes det var drastisk, og ville gjene snakke med meg om det. Det syntes jeg var kjempe fint! :) Jeg var jo i lykke rus, så jeg var ikke skremt. :) Skal føde der igjen, og er ikke redd for det! :)

Jeg fødte der sist. Kjempe fornøyd,og håper på det samme.igjen. var akkurat blitt nyttsist. 2008 så ikke to valg som nå, hadde en kjapp og fin fødsel så kanskje derfor en ekstra godføelse.. Ikke vært i tvil i det hele tatt hvor jeg skal føde nå. Men kommer sikkert ann på.personalet du møter, som alle andre steder.

Jeg fødte der i Oktober 2011 og var ikke tvil om jeg skulle føde der en gang til, hadde bare en negativ opplevelse under fødselen og tiden etterpå, og det er fordi kjemien mellom meg og den ene jordmoren ikke stemte i det hele tatt. 
Hadde en dramatisk fødsel og var på sykehuset 5 dager etterpå og møtte mange "engler i hvitt". 

Kjempefornøyd med Ahus jeg. Fødte på gamle ahus i 2007 og gleder meg nå til å prøve ut det nye :) Som nevnt over her, er det det negative som lommer ut i media og som blir snakket om.

Jeg er kjempefornøyd med Ahus. Fødte der i fjor, og ble godt tatt vare på både før (lå på obs-posten), under og etter fødsel! Moderne og fint sykehus :-) Ingenting å grue seg for... :-)

Back
Topp