Nermer seg barnedåp!

BlondeTigerDama

Elsker forumet
Venter innrykk fra tilreisende familie snart, og barnedåpen er på søndag.

Har hatt syk bebisjente heeeele uka! Skikkelig slitsomt og har ikke fått gjort en ting. Men barnedåp blir det nok uansett. Fått bestillt kake, hotell for mat etter kirken, og vaskedama var her for ett par dager siden. Kan ikke klage da[:)].

Mannen har i tillegg vært bortreist i forbindelse med jobb ett par dager igjen. Kommer hjem i ettermiddag, så jeg har forsøkt meg som alenemamma (igjen) med 3 barn som skal på skole og i barnehagen. Første dagen var pyton, men i dag tenkte jeg nesten slik at dette hadde jeg da for pokker meg klart... (skal ikke si det til mannen altså...må ha noe å gi han dårlig samvittighet for - sånn i tilfelle jeg trenger litt sympati i løpet av helgen... hehe)

Hadde presten på hjemebesøk denne uka. Hmmm.. ikke vært borte i det før, men var veldig koselig - faktisk.[8D][:)]

Flere som skal ha barnadåp denne helgen?
Kanskje i Lura kirka?[:D][;)]

Ja! Vi skal [:D] Da har vi sammen! Tenkte at det måtte være noen der enten fra barselgruppen eller babyverden! [:)]

Håper jenta di blir bedre til søndag! Nikolas også har vært litt småsyk, men bare hosting!
Samboer derimot har vært veldig syk.. høy feber! å så har han klart å briste to ribbein bare av å hoste kraftig [8D] Å jeg har hodepine så det holder!! [&:] Så har vært stressende med tanke på dåpen! HÅPER at vi alle er bedre på Søndag [:D]

me o ska ha dåp på søndag. masse og ordna når ein ska ha d hjemma.

Høres ut som en stressende uke ja.. Men blir kjekt med barnedåp då! Jeg kjenner at jeg syntes jeg har ventet altfor lenge med barnedåpen til Sebastian for jeg har så lyst å begynne å stelle i stand når jeg hører alt snakket om barnedåp hele tiden.. hehe.
Men er jo ikke såå lenge til heller.

Håper jenten din snart blir frisk igjen sånn at hun har godt humør til dåpen! Dere må ha masse lykke til med det!

Vi skal også døpe på søndag. I Laksevåg Kirke. Noen som skal der?

vi skal doepe i sommer, med kusinener og fetter av ayla, er glad vi tar de samtidig i familien saa slipper jeg ordne alt

Back
Topp