Hva er egentlig forskjellen her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6500d kan du koble til flere babyenheter til foreldredelen, praktisk dersom du har flere barn, eller planlegger søsken innen rimelig tid og fortsatt bruker babycall på eldste. 6500d hsr vel også talkback funksjon, og enhetene er en anelse større enn på 5800d, men fortsatt små og nette.Hva er egentlig forskjellen her?
6500d kan du koble til flere babyenheter til foreldredelen, praktisk dersom du har flere barn, eller planlegger søsken innen rimelig tid og fortsatt bruker babycall på eldste. 6500d hsr vel også talkback funksjon, og enhetene er en anelse større enn på 5800d, men fortsatt små og nette.
Ellers er alt likt såvidt jeg vet jamen ellers er batteri å alt av nødvendige funksjoner lik? Vi behøver ikke flere babycaller da de to eldste er 10 og 4men ser den mounting KIT er med i 6500d.. og den koster jo litt å kjøpe til den også...
Varsler den ved dårlig batteri?Jeg har 5800 og er veldig fornøyd. Har ikke behov for talkback , babycallen legger jeg vedsiden av sengen når hun legges for kvelden.
Varsler den ved dårlig batteri?[/QUOTE
Har ikke hatt dårlig batteri til nå, så vet ikke. Den piper så fort baby enheten er skrudd ( om jeg skrur av den før foreldreenheten) av for å varsle at den ikke har kontakt.
Samme jeg fant ut, du blir nok fornøyd med kjøpetJeg endte med å bestille 5800har ikke behov for de ekstra de ekstra funksjonene
![]()
Samme jeg fant ut, du blir nok fornøyd med kjøpet![]()
Ja, det gjør den. Sier i fra både om babydelen holder på å gå tom, og om foreldredelen gjør det. Står i prosenter hvor mye strøm som er igjen på begge også (oversikt over begge på foreldreenheten, kun babyenheter strøm på den).Varsler den ved dårlig batteri?
Ja, det gjør den. Sier i fra både om babydelen holder på å gå tom, og om foreldredelen gjør det. Står i prosenter hvor mye strøm som er igjen på begge også (oversikt over begge på foreldreenheten, kun babyenheter strøm på den).
Jeg er forøvrig enormt imponert over batteriet på vår, så utrolig mye bedre enn avent babycallen vi brukte å ha.
Den er det, liker den kjempegodt. Bare brukt den siden jul, men veldig fornøyd så langt. Lett å slenge med seg i veska også, og ikkeno stress med denvi har babycall fra nr 2, så tenkte å bruke denne, helt til pannen minte meg på at den ikke hadde batterikapasitet lengre .. haha.. så det blir greit med god batterikapasitet! Også virker den så «liten og nett»
Jeg endte med å bestille 5800har ikke behov for de ekstra de ekstra funksjonene
![]()
Temp varslene kan du vel stille inn??Vi er veldig fornøyd med den
Om babyen er urolig synes jeg det er mest naturlig å gå inn og sjekke. Den har kjempebra batteri som varer lenge, og du ser når batteriet er i ferd med å gå ned, i tillegg varsler den om lavt batteri da (og lav temperatur, aka 8 plussgrader)
Temp varslene kan du vel stille inn??
Sjekket bruksansvisning på 5800 og skal gå der ogsåkan det på vår 6500![]()