Neonate BC-8000DV, flere babyenheter

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Jeg har to barn på henholdsvis 3,5 år og 3 uker, og det sier seg selv at bruken av babycallen til de to er forskjellig :p

Jeg har koblet til to babyenheter til foreldreenheten, men jeg tenkte jo ikke på problemstillinga at når den ene babyenheten er på (lillebror sover dagdupp) og den andre er avslått, så vil foreldreenheten hyle om at den ikke får kontakt med den ene babyenheten. Punkt 1) fryktelig irriterende, og punkt 2) den tapper da mer av batteriet med alt dette maset.

Er det noen måte å løse dette på, uten å måtte koble babyenheter av og på for hver bruk?
 
*grynt* :shifty:
Så irriterende.. men har heldigvis to foreldreenheter, så får bare merke hvilke som hører til hverandre.

Jepp! Men om det skulle være en løsning så si gjerne ifra. Har en ekstra babyenhet selv som er ubrukt, da jeg fikk vite dette selv etter den var kjøpt men før baby ble født. :shy::shy:
 
Har du prøvd å trykke en gang på på/av knappen på foreldreenheten? Det funker ihvertfall når kamera er tom for batteri og begynner å pipe. Men har ikke prøvd med to enheter.
 
Vi får til å kun bruke den ene selv om begge er tilkoblet. Nå har den ene koblet seg ut siden den ikke er brukt på en stund. Stod i bruksanvisningen hvordan man skulle gjøre det.
 
Jepp! Men om det skulle være en løsning så si gjerne ifra. Har en ekstra babyenhet selv som er ubrukt, da jeg fikk vite dette selv etter den var kjøpt men før baby ble født. :shy::shy:
Sjekk svaret til tulips :)
 
Back
Topp